Strona 1 z 1

klient

: 21 sie 2014, 13:19
autor: konrad14
Co zrobić z upier...... klientem który notorycznie uszkadza sterowniki i zgłasza reklamację w ramach gwarancji ??
Wina jest a 100% po jego stronie , myślę że to działanie z premedytacją bo wcześniej usiłował wymienić u nas sterowanie na mocniejsze.

: 21 sie 2014, 13:22
autor: RomanJ4
Zdjąć rękojmię, albo udowodnić działanie celowe i zabrać gwarancję...

: 21 sie 2014, 13:26
autor: dasza77
Trzeba było wymienić. Jeżeli nadal chce wymienić, to nie widzę problemu.
Niech zapłaci za nowe mocniejsze sterowniki i być może problem się rozwiąże.
Z klientem trzeba rozmawiać, ponieważ Klient ma zawsze rację :grin:
Zadowolony klient kupi następny towar i poleci Twoją firmę swoim znajomym.

: 21 sie 2014, 14:18
autor: RomanJ4
dasza77 pisze:Klient ma zawsze rację
Nie zawsze. Nieraz lepiej nie zarobić, niż pozwolić sobie wleźć ewidentnie na głowę (co często jeszcze więcej kosztuje, a klient i tak ma muchy w nosie...)

: 21 sie 2014, 14:35
autor: Zienek
Jeśli awaria powtórzyła się trzykrotnie to możesz zaproponować zwrot pieniędzy.

: 21 sie 2014, 15:15
autor: zacharius
no i to jest ok.
ja kiedyś zlecałem reballing karty graficznej od lapka. zrobili ok dali chyba ze trzy miechy gwarancji ale po około miesiącu znowu padła tak samo wiec zaniosłem i szczerze powiedzieli ze nie ma to sensu i kolejny reballing tej akurat karty na długo nie pomoże żebym kupił inna. zwrócili też kasę za naprawę, ostatecznie wszyscy zadowoleni ja kupiłem inna kartę wymieniłem thermopady i tfu tfu chodzi już drugi rok a serwis wyszedł z sytuacji z twarzą no i mieli mnie z głowy :)

: 21 sie 2014, 16:52
autor: mc2kwacz
Jeśli nie ma mechanizmu, który pozwoli stwierdzić bezspornie winę klienta, a zapewne nie, to lepiej czym prędzej oddać kasę.