Jak wygląda przebieg waszej kariery w branży CNC?

Tu można porozmawiać na dowolny temat nie koniecznie związany z tematyką maszyn i CNC

Autor tematu
Arjuna
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 26 wrz 2013, 19:27
Lokalizacja: Górny Śląsk

Jak wygląda przebieg waszej kariery w branży CNC?

#1

Post napisał: Arjuna » 26 wrz 2013, 19:51

Witam serdecznie. :wink:

Jestem absolwentem technikum (elektronika) i obecnie pracuję w jednej ze śląskich kopalń jako elektromonter pod ziemią. Praca ta jednak, mimo dobrych warunków płacowych (ok. 2500 zł netto miesięcznie), nie zadowala mnie i chciałbym się przekwalifikować. Uważam obsługę oraz programowanie obrabiarek CNC za ciekawe zajęcie i chciałbym spróbować w nim swoich sił, lecz zdaję sobie sprawę, że bez doświadczenia znalezienie pracy w branży CNC nie należy do najprostszych rzeczy. Znam podstawy rysunku technicznego oraz AutoCADa i zamierzam nadrobić zaległości z tych zagadnień w najbliższym czasie. Z początku myślałem o zrobieniu kursu, aczkolwiek lektura kilku tematów z tego forum odwiodła mnie od tej myśli (gdyż z wypowiedzi doświadczonych forumowiczów wynika, że kurs powinni iść ludzie, którzy mają już kontakt z branżą i chcą podnieść swoje kwalifikacje). Czy najlepszym rozwiązaniem byłoby według was zostanie tzw. "guzikowym" i oswajanie się z obrabiarkami CNC?

Ze względu na to, iż sam myślę o rozpoczęciu kariery zawodowej w tej branży, mam do was pytanie: jak zaczęła się i przebiega wasza kariera zawodowa oraz jakie macie wykształcenie?

Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i ewentualne porady.
Pozdrawiam. :wink:



Tagi:


MoldMichal
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 2
Posty: 307
Rejestracja: 03 mar 2012, 12:04
Lokalizacja: Częstochowa

#2

Post napisał: MoldMichal » 26 wrz 2013, 20:05