i tytan się to nazywa. Na oko nie do odróżnienia. Obrabia się prawie normalnie, może nieznacznie wolniej. A i w wałkach dostępne też.steff.k pisze: to z jakiegoś mocnego alu jest.
Jaki najlepszy smar wodoodporny?
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1417
- Rejestracja: 23 cze 2008, 10:38
- Lokalizacja: OOL lub DW
- Kontakt:
Czytam czytam ...
Skoro dostaje sie błoto do łożyska to znaczy że coś jest nie tak.
Elementy które mało pracują można zastąpić tulejami Igus wytrzymałe prawie jak łożysko. Nie zawiera kulek.
Druga sprawa po co komplet. Poszukaj przedstawiciela i dobierz zamiennik na pewno coś będzie.
A podstawowe pytanie jak dostaje sie do środka syf i jak temu zaradzić?? idąc tędy robiąc kapturki z teflonu czy taniego POM lub może nawet kapsel od PEPSI będzie pasował.
Skoro dostaje sie błoto do łożyska to znaczy że coś jest nie tak.
Elementy które mało pracują można zastąpić tulejami Igus wytrzymałe prawie jak łożysko. Nie zawiera kulek.
Druga sprawa po co komplet. Poszukaj przedstawiciela i dobierz zamiennik na pewno coś będzie.
A podstawowe pytanie jak dostaje sie do środka syf i jak temu zaradzić?? idąc tędy robiąc kapturki z teflonu czy taniego POM lub może nawet kapsel od PEPSI będzie pasował.
[b]MACH3 cnc[/b]Tworzenie Makr do palników magazynków THC OHC inne[b]EKRANY dla firm producentów maszyn[/b] Budowa sprzedaż wypalarki plazma gaz obrotnice Elektrodrążarki Frezarki Tokarki Giętarki3D inne wg zlecenia 888 708 196 Tomek Komor [email protected]
-
Autor tematu - Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 8
- Posty: 529
- Rejestracja: 07 paź 2013, 20:12
- Lokalizacja: Kraków/Kraśnik
Tytan to na pewno nie jest, bo te śruby są za lekkie. Poza tym, producent ramy by się chwalił że stosuje tytanowe komponentyma555rek pisze:i tytan się to nazywa. Na oko nie do odróżnienia. Obrabia się prawie normalnie, może nieznacznie wolniej. A i w wałkach dostępne też.steff.k pisze: to z jakiegoś mocnego alu jest.

Tuleją już są w dwóch miejscach oryginalnie - przy damperze. Jak bym wszystko na tuleje wymieniał to obawiam się że zawieszenie było "otępiałe" Większość producentów ram stosuje łożyska, tylko gorzej lub lepiej zabudowane i uszczelnione.k-m-r1 pisze: Czytam czytam ...
Skoro dostaje sie błoto do łożyska to znaczy że coś jest nie tak.
Elementy które mało pracują można zastąpić tulejami Igus wytrzymałe prawie jak łożysko. Nie zawiera kulek.
Druga sprawa po co komplet. Poszukaj przedstawiciela i dobierz zamiennik na pewno coś będzie.
A podstawowe pytanie jak dostaje sie do środka syf i jak temu zaradzić?? idąc tędy robiąc kapturki z teflonu czy taniego POM lub może nawet kapsel od PEPSI będzie pasował.
Łożyska w ramie są dostępne w handlu bez problemu. Inaczej jest z mechanizmem korbowym i rurą sterową, tam łożyska zastosowane są specjalnie i nie są dostępne w detalu. Trzeba zakupić cały podzespół.
Osłonki jakieś postaram się wykombinować

Ponoć smar/pasta do uchwytów tokarskich świetnie się sprawdza w rowerowych zastosowaniach: Molykote tp 42
Serwa DC Rulez!!!
Frezowanie gwintów
Frezowanie gwintów

-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 999
- Rejestracja: 26 gru 2009, 09:33
- Lokalizacja: ...
Grafitowym nie powinno się smarować łożysk tocznych ani innych precyzyjnych mechanizmów. Ten smar to do wysoko obciążonych , wolnobieżnych części lub tam gdzie jest kontakt z wodą.
Można tym smarować np. pióra resorów w samochodach, przeguby napędowe, względnie łożyska ślizgowe , ale nie toczne. Drobinki grafitu bardziej szkodzą niż poprawiają pracę na styku elementów tocznych i bieżni a to prowadzi do szybszego zużycia.
Wracając do tego roweru to niech kolega osłoni dodatkowo te łożyska bo tu żadne cudowne smarowidło nie pomoże jak będzie do środka dostawał się syf. A jak już będą zabezpieczone to dobrej jakości łożyska powinny pochodzić w rowerze długo nawet na zwykłym ŁT.
A jak kijowe łożysko to i cudowne smary nie pomogą.
Można tym smarować np. pióra resorów w samochodach, przeguby napędowe, względnie łożyska ślizgowe , ale nie toczne. Drobinki grafitu bardziej szkodzą niż poprawiają pracę na styku elementów tocznych i bieżni a to prowadzi do szybszego zużycia.
Wracając do tego roweru to niech kolega osłoni dodatkowo te łożyska bo tu żadne cudowne smarowidło nie pomoże jak będzie do środka dostawał się syf. A jak już będą zabezpieczone to dobrej jakości łożyska powinny pochodzić w rowerze długo nawet na zwykłym ŁT.
A jak kijowe łożysko to i cudowne smary nie pomogą.