SummaCut d120SE oraz SignCut win10
: 12 kwie 2017, 08:51
Witam,
posiadam problem z Summa D120SE. Otóż na nowym PC z Win10, SignCut nie wykrywa mi plotera (mimo dobrych ustawien w programie, jest brak komunikacji SignCut > ploter). Jest to o tyle dziwne że na starym PC również z Win10 ploter działał. Oprogramowanie oficjalne z Summa działa i wykrywa ploter bez najmniejszego problemu. Oczywiscie sterowniki z Summa site zostaly zainstalowane. Czy ktos kiedys spotkal sie z podobnym problemem i ewentualnie ma jakies pomysly ?
pozdrawiam
posiadam problem z Summa D120SE. Otóż na nowym PC z Win10, SignCut nie wykrywa mi plotera (mimo dobrych ustawien w programie, jest brak komunikacji SignCut > ploter). Jest to o tyle dziwne że na starym PC również z Win10 ploter działał. Oprogramowanie oficjalne z Summa działa i wykrywa ploter bez najmniejszego problemu. Oczywiscie sterowniki z Summa site zostaly zainstalowane. Czy ktos kiedys spotkal sie z podobnym problemem i ewentualnie ma jakies pomysly ?
pozdrawiam