Strona 1 z 1

SummaCut d120SE oraz SignCut win10

: 12 kwie 2017, 08:51
autor: hexed
Witam,

posiadam problem z Summa D120SE. Otóż na nowym PC z Win10, SignCut nie wykrywa mi plotera (mimo dobrych ustawien w programie, jest brak komunikacji SignCut > ploter). Jest to o tyle dziwne że na starym PC również z Win10 ploter działał. Oprogramowanie oficjalne z Summa działa i wykrywa ploter bez najmniejszego problemu. Oczywiscie sterowniki z Summa site zostaly zainstalowane. Czy ktos kiedys spotkal sie z podobnym problemem i ewentualnie ma jakies pomysly ?

pozdrawiam

Re: SummaCut d120SE oraz SignCut win10

: 07 lut 2018, 19:59
autor: dora01
Witam, mam podobny problem. Mianowicie ploter jest połączony z komputerem lecz nie reaguje na wykonywane polecenia. Wszystkie sterowniki zainstalowane. Maszyna w gotowości, ale nic sie nie dzieje. Co zrobić?

Re: SummaCut d120SE oraz SignCut win10

: 09 lut 2018, 13:56
autor: rsz
Czy sterowniki były instalowane przed podłączeniem plotera do USB?

Re: SummaCut d120SE oraz SignCut win10

: 08 paź 2018, 23:14
autor: iincognito
Aktualne sterowniki? Win10 oficialny czy jakis lewy?