Problem z ploterem tnącym SERON 1250 USB

Plotery tnące
Awatar użytkownika

SERON
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 3
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2015, 11:45
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

#11

Post napisał: SERON » 25 wrz 2015, 13:13

Kolego tnace.pl przynajmniej kilka twoich wypowiedzi traktuję jako delikatnie mówiąc uszczypliwe, jednak nie zamierzam o tym publicznie dalej dyskutować. Twoja wiedza na temat serwisu wydaje się duża, a więc cieszę się że pomagasz naszemu klientowi, jednak naszym zdaniem usterka nie tkwi w maszynie a raczej w sztywności laminatu jakim klient powleka wydruk, klient myśli inaczej, ale każdy ma prawo do własnego zdania i tego nikomu nie zabierajmy.


Doradca Techniczny

tel 15 814 24 02
[email protected]

www.seron.pl

Tagi:

Awatar użytkownika

tnace.pl
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 7
Posty: 26
Rejestracja: 08 mar 2014, 14:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#12

Post napisał: tnace.pl » 25 wrz 2015, 16:38

SERON pisze:jednak naszym zdaniem usterka nie tkwi w maszynie a raczej w sztywności laminatu jakim klient powleka wydruk
Zgadzam się z tym, ponieważ taki efekt to typowe podnoszenie materiału między nierówno trzymającymi rolkami docisku. W takim razie jak to trafiło na forum? Czemu sprawa wylądowała w sądzie?

Zróbcie tak:
1. Wyślij swojego kuriera po maszynę i materiał Klienta.
2. Porób testy aż na 100% stwierdzisz, że to jest właściwa diagnoza.
3. Zastanów się czy jest jakiekolwiek inne rozwiązanie na cięcie takiego materiału.
4. Zaproś Klienta do siebie i pokaż mu w czym tkwi szkopuł.
5. Jeżeli okaże się, że wina jest jednak po Waszej stronie to .... tutaj pozostawiam pole do popisu.

Właśnie tak działa nasza firma, a jak jakiejś sprawy nie rozwiążemy to może dojść nawet do wymiany maszyny lub zwrotu pieniędzy.


Doradco Techniczny z SERON'a (bo nie wiem jak się nazywasz) - koniec z przepychankami (bo nie o to chodzi), ale musisz zrozumieć że na obecne opinie sobie przez wiele lat zapracowaliście. Nie tylko o opinie u Klientów, ale też u konkurencji. To są skutki działań "unfair play" i wielu innych na naszym rynku (nie będę rzucał konkretnych określeń bo jeszcze jakieś pismo dostanę ;) )


A teraz do autora tematu:

Proszę Pana,
jeżeli zakłada Pan materiał pokryty laminatem to niestety stosuje Pan zły typ maszyny - powinien być to ploter tnący tablicowy. Czemu? Właśnie ze względu na sztywność materiału. Materiał jest ruchowy, więc musi być idealnie równy docisk na każdej rolce, czego nigdy Pan nie osiągnie na chińskiej maszynie. Nie dlatego, że jest chińska ale oni nie mają maszyn nawet zbliżonych jakością choćby do GCC.

Nie będę się rozpisywał o co dokładnie chodzi w równym docisku, ale właśnie to stanowi główną przyczynę problemu. Prosty przykład można zaobserwować w momencie założenia folii do piaskowania i zastosowania odpowiednio dużego nacisku - folia będzie się we wszystkie strony podnosiła (tutaj jeszcze dojdzie efekt rozciągania).

Nie podam dokładnego rozwiązania problemu, ponieważ sam się z takim nie spotkałem, ale proszę iść w tym kierunku. Można np.: spróbować trzymać materiał tylko skrajnymi rolkami dociskowymi.
Pozdrawiam,
Marcin Rakowski

LYNX Poland
ul.Instalatorów 9/205
02-237 Warszawa

tel: 501-76-88-89
biuro: (22)825-61-22 lub (22)825-92-66
e-mail: [email protected]

Awatar użytkownika

SERON
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Czytelnik forum poziom 3 (min. 30)
Posty w temacie: 3
Posty: 34
Rejestracja: 10 lut 2015, 11:45
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

#13

Post napisał: SERON » 25 wrz 2015, 19:07

Panie Marcinie z Tnace.pl, napisał Pan:
Zróbcie tak:
1. Wyślij swojego kuriera po maszynę i materiał Klienta.
2. Porób testy aż na 100% stwierdzisz, że to jest właściwa diagnoza.
3. Zastanów się czy jest jakiekolwiek inne rozwiązanie na cięcie takiego materiału.
4. Zaproś Klienta do siebie i pokaż mu w czym tkwi szkopuł.
5. Jeżeli okaże się, że wina jest jednak po Waszej stronie to .... tutaj pozostawiam pole do popisu.

Właśnie tak działa nasza firma, a jak jakiejś sprawy nie rozwiążemy to może dojść nawet do wymiany maszyny lub zwrotu pieniędzy.


Na jakiej podstawie stwierdził Pan że tak nie zrobiliśmy? Bardzo dbamy o nasz serwis a także zadowolenie klienta po zakupie, ale nie "się taki nie urodził, aby każdemu dogodził"

Tak na marginesie plotery tnące nie jest to nasz produkt, ale są one montowane przez nas i nie chwalimy się że są Polskie bo tak nie jest. Natomiast inne większe maszyny to już inna bajka.
Doradca Techniczny

tel 15 814 24 02
[email protected]

www.seron.pl

Awatar użytkownika

tnace.pl
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 7
Posty: 26
Rejestracja: 08 mar 2014, 14:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#14

Post napisał: tnace.pl » 25 wrz 2015, 21:01

Wiem czym się zajmujecie i w jakim stopniu. Znam SERON'a dłużej niż w nim Pan pracuje (no chyba, że pracujesz od samego początku).

Dobra, nieważne. Jak twierdzi Pan, że wszytko zrobiliście co w Waszej mocy to już dalej nie męczmy tematu.


P.S. Po co montujecie plotery w Polsce jak Chińczycy robią to dużo taniej? Tylko nie pisz o jakości, dokładności itp., ponieważ akurat w tych maszynach karetki chodzą po profilach wytłoczonych przez producenta. To nie są frezarki/lasery/plazmy itd.

P.P.S. Tnące.pl to tylko nazwa jednej z naszych domen. Na razie nie ma nic wspólnego z ploterami tnącymi. Taka informacja dla wszystkich.
Pozdrawiam,
Marcin Rakowski

LYNX Poland
ul.Instalatorów 9/205
02-237 Warszawa

tel: 501-76-88-89
biuro: (22)825-61-22 lub (22)825-92-66
e-mail: [email protected]


mc2kwacz
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 2
Posty: 2920
Rejestracja: 27 maja 2013, 22:18
Lokalizacja: gdzieś

#15

Post napisał: mc2kwacz » 27 wrz 2015, 00:21

To ciekawe co piszecie, bo zamawiałem cięcie grubego i sztywnego laminatu odblaskowego samoprzylepnego na ploterze tnącym rolkowym i było jak trzeba. Grubość laminatu razem z klejem do przecięcia 0,29mm, z podłożem 0,33mm.
Na swoim faktycznie jeszcze takiego czegoś nie próbowałem.

Nie ma pojęcia dlaczego gruba folia miałaby się podnosić? Chyba tylko w przypadku niezgrania w pionie osi rolki z osią wałka.

Awatar użytkownika

tnace.pl
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
Posty w temacie: 7
Posty: 26
Rejestracja: 08 mar 2014, 14:07
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

#16

Post napisał: tnace.pl » 27 wrz 2015, 03:47

Jak wcześniej wspomniałem - nierówne trzymanie rolek i nierówny docisk, powoduje występowanie naprężeń. Na ploterach markowych dużo łatwiej jest ustawić takie cięcie, ale nadal nie jest to preferowana metoda pracy.
Pozdrawiam,
Marcin Rakowski

LYNX Poland
ul.Instalatorów 9/205
02-237 Warszawa

tel: 501-76-88-89
biuro: (22)825-61-22 lub (22)825-92-66
e-mail: [email protected]


Autor tematu
hymlo
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 6
Posty: 6
Rejestracja: 05 sie 2015, 11:27
Lokalizacja: stargard

#17

Post napisał: hymlo » 27 wrz 2015, 07:13

Nie będę się rozpisywał bo jeszcze pan seron wykorzysta to w sądzie.
Pisałem milion razy w mailach do was, że rysuje folię z laminatem i BEZ LAMINATU. Folia, którą testowaliście i mi odesłaliście też jest porysowana, a dalej twierdzicie, że jest ok. Czy przed zakupem informował mnie ktoś o ograniczeniach co do grubości materiału ? Kpina.

Sugerujecie mi zmianę dostawcy laminatu. Kpina.

Przed zakupem tego plotera miałem identyczny i nie rysował folii, nawet z laminatem. miał jednak problem z oposem , więc musiałem go odesłać (inna firma oddała pieniądze BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW)

Nie rozumiem waszej postawy, nic nie tracicie przyjmując sprzęt z powrotem. A po sądach, ani Wam ani mnie się nie chce ciągać. No, ale cóż. Jak napisał wcześniej Kolega, w dalszym ciągu pracujecie na swoją opinię.


Autor tematu
hymlo
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 6
Posty: 6
Rejestracja: 05 sie 2015, 11:27
Lokalizacja: stargard

#18

Post napisał: hymlo » 31 mar 2017, 11:06

Po ponad dwóch latach sprawa się zakończyła. Na moją korzyść oczywiście. Może teraz Państwo Seron się wypowiedzą? Mógłbym tutaj się rozpisywać jak Państwo cały czas szliście w zaparte, ale sobie daruję. Mam nadzieję, że przyszli klienci przemyślą dwa razy przed zakupem sprzętu u Was. Ja na pewno tego nie zrobię, o raz za dużo.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Plotery tnące”