Roland PNC-950

Plotery tnące

Autor tematu
lechusky
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 6
Rejestracja: 04 sty 2010, 14:14
Lokalizacja: Tarnów

Roland PNC-950

#1

Post napisał: lechusky » 06 sty 2010, 10:52

Witam

To mój pierwszy post na forum dlatego witam wszystkich.

Od razu mówię że jest to mój pierwszy ploter i narazie jestem zielony.

Ok do rzeczy....:

Ustawiam rolki prowadzące folie, włączam ploter karetka przechodzi zatrzymuje się na moment przy każdej rolce. Naciskam setup, zaczyna migać kontrolka obok napisu pen mode i ploter przestaje reagować. Zmienię ustawienie rolek np. na szerszą folie powtarzam całą operacje i już wszystko ok ploter tnie itd.

Po prostu przy niektórych ustawieniach rolek ploter nie robi. Czy ktoś byłby w stanie mi napisać czym to może być spowodowane ?

Z góry wielkie dzieki ;)



Tagi:


bugger
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 101
Rejestracja: 21 gru 2006, 13:49
Lokalizacja: galway

#2

Post napisał: bugger » 06 sty 2010, 13:13

nie wszedzie mozesz ustawiac rolki, sa odpowiednie miejsca i rodzaje ustawien, ale nie ma dowolnosci - przeczytaj manual
Załączniki
cm24user.rar
(540.23 KiB) Pobrany 5404 razy

Awatar użytkownika

tanifon
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 631
Rejestracja: 22 lis 2008, 13:59
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

#3

Post napisał: tanifon » 06 sty 2010, 13:25

czasami tez warto zwrócić uwagę na czujniki...
by nie wpadało tam fałszywe światło słoneczne..


Autor tematu
lechusky
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 6
Rejestracja: 04 sty 2010, 14:14
Lokalizacja: Tarnów

#4

Post napisał: lechusky » 09 sty 2010, 09:56

Dzieki za odp.