Jak żywica na wirnik

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce tworzyw sztucznych ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
e-11
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 30 cze 2008, 21:51
Lokalizacja: Dolny śląsk

Jak żywica na wirnik

#1

Post napisał: e-11 » 23 paź 2013, 07:18

Na początek chciałbym przywitać się z wszystkimi, szukając w sieci trafiłem na to forum i chciałbym poprosić o radę . Wpadł mi do głowy taki pomysł aby z żywicy wykonać samodzielnie wirnik do pompy wodnej. Coś podobnego jak wirnik w łodziach z napędem. Ale że na żywicach nie znam się kompletnie dopiero zacząłem się wdrażać mam pytanie jakiego rodzaju żywicę i utwardzacz polecili byście do wykonania takiego wirnika,biorąc pod uwagę obciążenie takiego wirnika i rodzaj pracy, średnica takiego wirnika około 300-350 mm. Pozdrawiam



Tagi:


qrba
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 3
Posty: 197
Rejestracja: 09 lut 2010, 15:11
Lokalizacja: krakow

#2

Post napisał: qrba » 23 paź 2013, 15:22

z tego co sie orientuje to pozostaje ci tylko włókno węglowe z żywicą epoxydową - i moze jakies zbrojenie z kevlaru - jak nie umiesz - to małe szanse ze cos ci z tego wyjdzie - ale probowac należy.
jesli jestes twardy i cierpliwy - i masz na to jeszcze troche kasy- ktora w wiekszosci zostanie wyrzucona - zaczynaj


Autor tematu
e-11
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 30 cze 2008, 21:51
Lokalizacja: Dolny śląsk

#3

Post napisał: e-11 » 25 paź 2013, 21:17

Dzięki za odpowiedź. ale na prawie sto odsłon tematu tylko jedna odpowiedź to trochę mało. Chyba że wszyscy podzielają Twoje zdanie, może ktoś jeszcze się wypowie, może ktoś próbował zrobić taki lub podobny wirnik np do motorówki. Czy ktoś może podesłać jakieś materiały aby poczytać o sposobie posługiwania się włóknem węglowym z żywicą epoksydową.


Bbuli