Formy wtryskowe - kilka podstawowych pytań

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
piotr_dreamz
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 21 kwie 2016, 15:06
Lokalizacja: Toruń

Formy wtryskowe - kilka podstawowych pytań

#1

Post napisał: piotr_dreamz » 21 kwie 2016, 15:14

Witam, jestem założycielem projektu Dreamz (www.dreamzvr.com. Zajmujemy się produkcją gogli wirtualnej rzeczywistości bazujących na mocy i ekranie telefonu. Piszę mój post w intencji nawiązania współpracy oraz porad jak wybrać wykonawcę form wtryskowych, na co zwracać uwagę itd. Nie mam doświadczenia w produkcji form wtryskowych.

Obecnie nasze rozwiązanie bazuje na konstrukcji zbudowanej z PMMA, jednak szukamy rozwiązania, które nada naszym goglom nowoczesny design. Chcemy realizować zamówienia rzędu tysięcy sztuk na miesiąc, jednak aby było to realne szukam możliwości usprawnienia produkcji.

Co jest dla nas ważne w produkcie?
- Opływowy design, podobny do http://www.geekbuying.com/item/Baofeng- ... 63578.html
- Modułowość układu optycznego. Generalnie optyka jest jedną z naszych głównych wartości, którą stale rozwijamy. Ogniskowa jest raczej stała, jednak może zmienić się średnica i grubość soczewki.
- Możliwość dorzucenia modułu z elektroniką na jakiś rodzaj klipsa / mocowania od strony telefonu.

Moje pytania:

1. Z jakiego rzędu inwestycją w produkcje seryjną musimy się liczyć?
2. Czy jest możliwy outsouring - tzn. zaprojektowanie, przygotowanie, obsługa form i zakup gotowych konstrukcji (we własnym zakresie możemy montować poszczególne elementy, optykę, opaski, gumy itd.)
3. Czy Waszym zdaniem lepiej robić to w Polsce, czy szukać wykonawcy w CN?
4. Ile może trwać przygotowanie takiej produkcji razem z projektem?

Z góry dziękuję za udzielone odpowiedzi
Piotr



Tagi:


zibi
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1279