Maszynka do golenia

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

Autor tematu
2jacks
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 9
Posty: 152
Rejestracja: 20 sty 2015, 19:48
Lokalizacja: Toruń

Maszynka do golenia

#1

Post napisał: 2jacks » 20 sty 2015, 19:54

Witam. Czy ktos mógłby mi pomóc? Interesuje sie tradycyjnymi maszynkami do golenia, brzytwami...Jeśli chodzi o brzytwy to nie ma problemu. Problem jest jednak jesli chodzi o informacje dotyczące zrobienie własnej tradycyjnej maszynki do golenia

Chodzi o proces produkcji i wykorzystanie narzędzi.
http://brzytwa.org/wiki/index.php?title ... dle_Chrome

Trzeba wytworzyć 4, lub 3 części a potem je złożyć. Na jakim sprzęcie, przy uzyciu jakich narzedzi najlepiej, najłatwiej, najtaniej można takie części wykonać? Jestem laikiem w tych sprawach..a te różne nazwy mnie troche przytłaczają...
Od rana czytam o cng, frezarkach, polerkach, tokarkach, drukarkach i ich różnych technologiach itd...itp...ale jakoś nie potrafię sie przybliżyć do rozwiązania mojego problemu.
Będę wdzięczny za pomoc....Chodzi o stal nierdzewną, może mosiądz



Tagi:


diodas1
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 6
Posty: 2788
Rejestracja: 15 sty 2006, 18:34
Lokalizacja: Wrocław

#2

Post napisał: diodas1 » 20 sty 2015, 23:50

Skoro jak mówisz, jesteś laikiem w tych sprawach to daleka droga Cię czeka. Zacznij może od tych filmów. Na YouTube znajdziesz potem także filmy dotyczące szczegółów


Autor tematu
2jacks
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 9
Posty: 152
Rejestracja: 20 sty 2015, 19:48
Lokalizacja: Toruń

#3

Post napisał: 2jacks » 21 sty 2015, 18:50

Wiesz co? Ja sie interesuję przyborami do golenia...brzytwy, pędzle itd... Wszystko znalazłem.... chodzi mi o informacje jak coś zrobić samemu, najlepiej ręcznie