Zebaranie 0,5mm aluminium z wewnętrzen j częsci tłoka
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 13
- Posty: 17
- Rejestracja: 09 cze 2011, 23:07
- Lokalizacja: Lębork
Zebaranie 0,5mm aluminium z wewnętrzen j częsci tłoka
Witam. potrzebuję powiększyć komorę spalania w tłoku tdi o ok. 0,5mm.
Oto jak to miałoby być obrobione:
https://imageshack.com/i/macr17p
Wkomorza spalania zebrane 0,5mm ze ścianek wewnętrznych.
Jedyne co przychodzi mi na myśl to na wiertarce stołowej umieścić tłok pod kątem 45stopni i dorobić pochylony uchwyt z np. teflonu na jakimś łożysku aby stożek w komorze spalania był idealnie wycentrowany. Użyć do tego freza trzpieniowego z czołem kulistym albo freza kulowego. Komora spalania nie jest symetrycznie w tłoku!!
U mnie zakłady się nie podejmują bo normalnie nie mają czasu. A ja na tą chwilę nie posiadam wiertarki stołowej.
Oto jak to miałoby być obrobione:
https://imageshack.com/i/macr17p
Wkomorza spalania zebrane 0,5mm ze ścianek wewnętrznych.
Jedyne co przychodzi mi na myśl to na wiertarce stołowej umieścić tłok pod kątem 45stopni i dorobić pochylony uchwyt z np. teflonu na jakimś łożysku aby stożek w komorze spalania był idealnie wycentrowany. Użyć do tego freza trzpieniowego z czołem kulistym albo freza kulowego. Komora spalania nie jest symetrycznie w tłoku!!
U mnie zakłady się nie podejmują bo normalnie nie mają czasu. A ja na tą chwilę nie posiadam wiertarki stołowej.
Tagi:
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1092
- Rejestracja: 15 lis 2006, 22:04
- Lokalizacja: Cieszyn/Kraków
Nie znam się ale wątpię aby Ci to tym sposobem wyszło.
Może rozwiązaniem byłoby trawienie samej komory? Weź jakiś stary tłok i spróbuj, choć nie wiem czy tego stożka zbytnio nie przyokrągli bo ostre krawędzie "zjada" najszybciej.
Może rozwiązaniem byłoby trawienie samej komory? Weź jakiś stary tłok i spróbuj, choć nie wiem czy tego stożka zbytnio nie przyokrągli bo ostre krawędzie "zjada" najszybciej.
Podstawą materialną narodu jest ziemia, przemysł i handel. Kto ziemię, przemysł i handel oddaje w ręce cudzoziemców, ten sprzedaje narodowość swoją, ten zdradza swój naród. - Hipolit Cegielski
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 13
- Posty: 17
- Rejestracja: 09 cze 2011, 23:07
- Lokalizacja: Lębork
Obniżenie stopnia kompresji. Więcej powietrza w komorze spalania.
Skoczek bardzo mądre rozwiązanie.
[ Dodano: 2014-07-11, 07:23 ]
Prosiłbym jeszcze o wyjaśnienie czemu moim sposobem może nie wyjść. Przyjmijmy komore ustawiałbym sobie nsjpierw jakimś pilotem żeby po założeniu freza i obracaniu tłokiem nie było skuchy. Chodzi tylko o moje koszta , sama wiertarka ustawianym stołem w 3 płaszczyznach to ok. 1000zł.
Skoczek bardzo mądre rozwiązanie.
[ Dodano: 2014-07-11, 07:23 ]
Prosiłbym jeszcze o wyjaśnienie czemu moim sposobem może nie wyjść. Przyjmijmy komore ustawiałbym sobie nsjpierw jakimś pilotem żeby po założeniu freza i obracaniu tłokiem nie było skuchy. Chodzi tylko o moje koszta , sama wiertarka ustawianym stołem w 3 płaszczyznach to ok. 1000zł.
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 13
- Posty: 17
- Rejestracja: 09 cze 2011, 23:07
- Lokalizacja: Lębork
Ponoć prawidłowo jest powiększyć całą wewntrzną powierzchnie komory żeby powietrze było tam gdzie paliwo wstryśnięte. Uszczelką obniżając spowoduję że powietrze będzie nad komorą i całym tłokiem czyli nie tam gdzie następuję detonacja.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2014, 19:23 przez jabcok20, łącznie zmieniany 1 raz.