Zebaranie 0,5mm aluminium z wewnętrzen j częsci tłoka

Problemy i ich rozwiązania przy obróbce metalu ręcznej jak i za pomocą CNC

dawca87
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 260
Rejestracja: 15 mar 2010, 21:38
Lokalizacja: Osw wlkp

#31

Post napisał: dawca87 » 22 lip 2014, 21:27

Daj znać jak wyszło.



Tagi:

Awatar użytkownika

Yogi_
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 759
Rejestracja: 13 sty 2010, 08:07
Lokalizacja: Braniewo

#32

Post napisał: Yogi_ » 22 lip 2014, 23:29

Witam :-)
jabcok20 pisze:poustawiam zdrzaki na wiertarce i zrobię ograniczenie głębokości na trzpieniu freza żeby za głęboko nie wejść w komore i bedę obracał tłok rękami, resztę poprawię papierkiem. Zderzaki zapewnią że tłoki będą takie same( mam nadzieje ).
Że się wtrącę i to bez merytoryki niestety :-(
Ech...w latach 80-tych brat kupował motor, znaczy się Gazelę, w systemie bareterowym tzn. wymienił ją na powiększalnik Krokus 35. W trakcie, był świadkiem dostosowywania tłoka 1-szego (chyba) nadwymiaru do cylindra w komarku/Jawce? W każdym bądź razie poradzono sobie kamieniem (jakimś) zamontowanym w wiertarce i "rozszlifowywaniem" cylindra.
Żeby jednak trzymać się w temacie - uważam, że nie ta skala dokładności.

P.S.
Tak
Pozdrawiam
Krzysiek


Autor tematu
jabcok20
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 13
Posty: 17
Rejestracja: 09 cze 2011, 23:07
Lokalizacja: Lębork

#33

Post napisał: jabcok20 » 22 lip 2014, 23:38

Dzisiaj mierzyłem tłoki z silnika o stopniu kompresji 19,5:1 i 18,5:1 . Stwierdziłem że stożek musi zostać nieruszony w takim razie frezem pilnikowym kulistym powinno to dać oczekiwany efekt czyli tylko pogłębić komorę. Jeśli frez będzie miał 6mm trzpień i będzie on robił jako ogranicznik głębokości powinno się udać. Wiadomo parę prób trzeba zrobić.


Autor tematu
jabcok20
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 13
Posty: 17
Rejestracja: 09 cze 2011, 23:07
Lokalizacja: Lębork

#34

Post napisał: jabcok20 » 27 wrz 2014, 21:46

CR wyszło duuuużo niższe niż silnik VP czy nawet PD.
Pierwszy wykres na hamowni i najmocniejszy AFN w polsce , jeden z najmocniejszych naświecie. Moc 260koni 485Nm. Sprzęgło seryjne wzmocnione przeze mnie.Pompa 12mm robiona przeze mnie. Korbowody seryjne AFN. Tłoki obrabiałem ręcznie z przerwami 2 tygodnie, łapy się trzęsły jak galarety ale silnik pracuje równo i korekcje na cylindrach bardzo dobre. Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Obróbka metali”