Charakterystyka start stop silnika 57h76-3000b

Dyskusje na temat silników krokowych i sterowników silników krokowych.

Autor tematu
Dagome
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 197
Rejestracja: 10 lis 2011, 16:03
Lokalizacja: Jeżograd

Charakterystyka start stop silnika 57h76-3000b

#1

Post napisał: Dagome » 29 mar 2014, 12:29

Dokładniej chodzi mi o taki wykres:
Obrazek
Pozdrawiam.


Benjamin Franklin pisze:Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki.
Terry Pratchett pisze:Jest śmierć i podatki, ale podatki są gorsze, bo śmierć przynajmniej nie trafia się człowiekowi co roku.

Tagi:

Awatar użytkownika

pitsa
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 4695
Rejestracja: 13 wrz 2008, 22:40
Lokalizacja: PL,OP

Re: Charakterystyka start stop silnika 57h76-3000b

#2

Post napisał: pitsa » 29 mar 2014, 17:17

Poszukaj tutaj:

http://ind-techno.com.ua/catalog/147.pdf

Jak nie będzie szukając w necie używaj oznaczenia FL57STH i słowa stepper - sprzedawcom nie zależy na ujawnianiu pełnego oznaczenia stąd masz 57H76, a to jest FL57STH76. :-)
zachowanie spokoju oznacza zdolności do działania
ᐃ 🜂 ⃤ ꕔ △ 𐊅 ∆ ▵ ߡ


mc2kwacz
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 2920
Rejestracja: 27 maja 2013, 22:18
Lokalizacja: gdzieś

#3

Post napisał: mc2kwacz » 29 mar 2014, 18:36

Warto zauważyć, że TA charakterystyka jest dla KONKRETNIE 30V zasilania i pracy PÓŁKROKOWEJ.
Dla innego napięcia i innego podziału kroku, będzie inaczej.

Dla większego podziału kroku opadanie ch-ki będzie bardziej strome a dla wyższego napięcia będzie mniej strome.


Autor tematu
Dagome
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Specjalista poziom 1 (min. 100)
Posty w temacie: 2
Posty: 197
Rejestracja: 10 lis 2011, 16:03
Lokalizacja: Jeżograd

#4

Post napisał: Dagome » 30 mar 2014, 21:38

Dzięki pitsa punkt poleciał.

@mc2kwacz

Zdaje sobie z tego sprawę, do tego dochodzi inny sterownik i to taki który ma morfing kroków więc charakterystyka powinna być mniej stroma.

Swoją drogą jak wygląda badanie takiej charakterystyki?

PS. Czemu jeszcze robią silniki unipolarne, czy te dodatkowe cztery tranzystory mocy to taki duży wydatek by produkować niepełnosprawne silniki?
Benjamin Franklin pisze:Na tym świecie pewne są tylko śmierć i podatki.
Terry Pratchett pisze:Jest śmierć i podatki, ale podatki są gorsze, bo śmierć przynajmniej nie trafia się człowiekowi co roku.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Silniki Krokowe / Sterowniki Silników Krokowych”