serwonapęd
: 23 lut 2012, 21:35
Witam ostatnio zmieniałem pasek zębaty w tokarce na osi x i po wymianie silnik drży na postoju lekkie przejechanie w kierunku przeciwnym niż przed zatrzymaniem powoduje ustąpienie tego mankamentu ponowny przejazd szybki i zatrzymanie silnik daje znać o sobie bo słychać z jego wnętrza buczenie.
I tutaj pytanie co jest przyczyną czy może być tak że pasek jest za mocno naciągnięty dodam tylko że po wyłączeniu zasilania śrubą można kręcić kluczem i jest wyczuwalny lekki opór ale wydaje się że jest on prawidłowy. Wcześniej na starym pasku buczenia nie było. Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.
I tutaj pytanie co jest przyczyną czy może być tak że pasek jest za mocno naciągnięty dodam tylko że po wyłączeniu zasilania śrubą można kręcić kluczem i jest wyczuwalny lekki opór ale wydaje się że jest on prawidłowy. Wcześniej na starym pasku buczenia nie było. Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.