Krokowka i PLC Mitsubischi nie dziala
: 26 lis 2011, 10:36
Witam, zakupiłem
Silniki
FL4008A 3.00NM 3.0V 4.256A 2,8Ohm 359,00 zł
Sterownik SSK-B03 + Rezystory ograniczające abym mógł bezpiecznie
sterować z PLC.
Zasilacz
MZ-01
Transformator TR120
Posiadam także sterownik PLC FX3G Mitsubischi.
Podłączyłem wszystko ale nie chce ruszyć.
Prąd do silnika dochodzi bo ciężej sie go obraca ręką.
Po podłączeniu do szybkiego wyjścia i dania sygnałów na to wyjście silnik nic nie reaguje, Próbowałem różne częstotliwości impulsów i różną ich ilość. Połączenie DIR mam podłączone do normalnego wyjścia. Próbowałem z załączonym DIR i wyłączonYM.
Piny a sterowniku SSK mam ustawione na 400 lub 800 kroków. NIe mam pojęcia na jaki pin ustawić nr 4. Prąd połówkowy czy pełny.
Więc po nie udanych próbach, podłączyłem wyjście PULS pod normalne wyjście sterownika, przez rezystor. Napisałem krótki program aby co 200ms włączał i wyłączał wyjście. No to silnik poruszył sie ale. wykonywał tak jakby krok w przód i w tył. I tak ciągle skakał do przodu do tyłu. Jakby cewki były źle połączone. No to próboałem różne kombinacje cewek, równoległe, szeregowe, Nic nie dało. Silnik cały czas ta samo sie poruszał.
Co zrobić?
Silniki
FL4008A 3.00NM 3.0V 4.256A 2,8Ohm 359,00 zł
Sterownik SSK-B03 + Rezystory ograniczające abym mógł bezpiecznie
sterować z PLC.
Zasilacz
MZ-01
Transformator TR120
Posiadam także sterownik PLC FX3G Mitsubischi.
Podłączyłem wszystko ale nie chce ruszyć.
Prąd do silnika dochodzi bo ciężej sie go obraca ręką.
Po podłączeniu do szybkiego wyjścia i dania sygnałów na to wyjście silnik nic nie reaguje, Próbowałem różne częstotliwości impulsów i różną ich ilość. Połączenie DIR mam podłączone do normalnego wyjścia. Próbowałem z załączonym DIR i wyłączonYM.
Piny a sterowniku SSK mam ustawione na 400 lub 800 kroków. NIe mam pojęcia na jaki pin ustawić nr 4. Prąd połówkowy czy pełny.
Więc po nie udanych próbach, podłączyłem wyjście PULS pod normalne wyjście sterownika, przez rezystor. Napisałem krótki program aby co 200ms włączał i wyłączał wyjście. No to silnik poruszył sie ale. wykonywał tak jakby krok w przód i w tył. I tak ciągle skakał do przodu do tyłu. Jakby cewki były źle połączone. No to próboałem różne kombinacje cewek, równoległe, szeregowe, Nic nie dało. Silnik cały czas ta samo sie poruszał.
Co zrobić?