Strona 1 z 2

Co sadzicie o tym silniku ??

: 05 sty 2006, 04:10
autor: kostner
Witam na znanej tutaj stronce znalazlem silnik http://www.nc-step.de/catalog/product_i ... pgjdtlqm83 co o nim sadzicie glownie czy sterownik na a3977 nadaje sie zeby sterowac tym silnikiem ??

: 05 sty 2006, 09:14
autor: lisow1
nadaje się :lol:

: 05 sty 2006, 15:56
autor: kostner
Jak to wogoole jest ten silnik ma prad 1,4 A i 1Nm moment a silnik nowszy ma 2A i 0,93 Nm, moze mi to ktos wytlumaczyc ?? ktory w takim wypadku silnik jest lepszy ??

: 05 sty 2006, 19:18
autor: chomikaaa
wyglada to na pomylke w parametrach byc moze to celowa sciema

: 05 sty 2006, 19:48
autor: markcomp77
chomikaaa pisze:wyglada to na pomylke w parametrach byc moze to celowa sciema
a może jest inna indukcyjność uzwojeń?
a wtedy troszeczkę słabszy... może mieć szancę pracować przy nieco większej prędkości obrotowej

: 05 sty 2006, 20:00
autor: chomikaaa
osobicie mam silniki 1.4A 3V oraz 5A 3V i 1 ma ok 0,5Nm drugi ok 0,8Nm wiec raczej nie przekonuje mnie ta stronka ze z 1,4A mamy 1Nm lecz moge nie miec racji

: 05 sty 2006, 21:29
autor: kostner
ja w ofercie vexty znalazlem silnik 2A i ok 0,5Nm wiec te 1,4 A tez mnie zastanawia i nie wiem od czego to zalezy. caly czas myslalem ze im wiekszy prad tym wieksza sila a tutaj prosze zmylka :(

: 05 sty 2006, 21:32
autor: markcomp77
warto by się zastanowaić nad takim zagadnienie:

od czego zależy siła elektromagnesu?

od prądu... ale nie jedynie

: 05 sty 2006, 22:02
autor: kostner
Na tej samej stronce jest silnik o 7 euro drozszy z koncowka 951 zasilanie pradem 2A i 0,93 Nm chyba sie zdecyduje na ten silnik zobaczymy co z tego wyjdzie

: 06 sty 2006, 00:06
autor: triera
Dla silnika np.
Japan Servo
KH56KM2-851

http://www.ramuz-roger.ch/project_cnc_e ... ctric.html
ktoś już zbudował maszynkę z tymi silnikami

- przydaje się nieocenione GOOGLE

Aby dopasować silnik trzeba trochę policzyć....
korzystając z danych silnika
(zagadnienie poruszane w paru miejscach na forum)
- moment trzymający jest tylko pewną informacją
dającą nam pojęcie o silniku
- ważniejszy w praktyce jest wykres moment/częstotliwość taktowania
który można znaleźć w każdym z katalogów
- korzystając z niego - można określić rzeczywiste osiągi napędu.

[ Dodano: 2006-01-06, 00:13 ]
katalog np.

http://www.aratron.se/pdf/JapanServo_stegmotorer.pdf

drugi silnik:
http://www.japanservo.com/digital/general/pdf/KH56K.pdf