Witam
Jako że przewody nie są opisane to będzie standardowo zielony-żółty, czerwony-niebieski?
Silnik 57BHH76-420L-26C i sterownik M542C
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 9323
- Rejestracja: 26 lut 2011, 23:24
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Silnik 57BHH76-420L-26C i sterownik M542C
Najprościej jest (w niepodłączonym silniku) pokręcić wałem a następnie zewrzeć dwa dowolne przewody i znowu pokręcić.
Jeżeli opór będzie wyraźnie większy, to zwarliśmy jedno z uzwojeń, jeżeli nie będzie żadnej różnicy to zwarte przewody należą do różnych uzwojeń.
Natomiast jeżeli dobrze podłączymy uzwojenia do sterownika, ale zamienimy w jednym początek z końcem, to silnik będzie się kręcił w drugą stronę.
Jeżeli opór będzie wyraźnie większy, to zwarliśmy jedno z uzwojeń, jeżeli nie będzie żadnej różnicy to zwarte przewody należą do różnych uzwojeń.
Natomiast jeżeli dobrze podłączymy uzwojenia do sterownika, ale zamienimy w jednym początek z końcem, to silnik będzie się kręcił w drugą stronę.