Magiczne słowo - rampa.
Mocniejszy silnik będzie mógł szybciej rozpędzać/hamować oś.
Prędkość obrotowa a podział kroku
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 464
- Rejestracja: 21 gru 2004, 14:11
- Lokalizacja: 05-505 PRAŻMÓW
- Kontakt:
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 6
- Posty: 6
- Rejestracja: 22 paź 2013, 21:45
- Lokalizacja: Stalowa Wola
ło Panie! toż to piękna sprawa! Teraz moje obliczenia nabierają sensu:)kolanoreki pisze:Dlatego proponuje użyć silników serwokrokowych. Można je rozkręcić do o wiele większych prędkości bez obawy o utratę kroków. Ewentualnie pozostaje zakup serw - ale to już wydatek 2-3 razy większy.gbn pisze: Ja chcę osiągnąć spory posuw i wypadało by go rozkręcić co najmniej do 2000pps
To ja się nawet nie zastanawiam tylko ładuję na wszystkie osie silniczki hybrydowe.
Że też nie wiedziałem o ich istnieniu... ;o
Dzięki

Jeszcze jedna kwestia mnie dręczy:
Co ma posuw(długość drogi do przebycia) do wyliczenia ilości Hz?

to jakby się kłóci z tym wzorem:
obr silnika = częstotliwość / (liczbę kroków na obrót silnika * podział kroku)