Motoreduktor - dobór trybu
: 06 cze 2018, 23:06
Witam.
Znalazłem przekładnię (motoreduktor), w której brakuje silnika i pierwszego trybu, osadzonego na jego wale. Niestety nie ma tabliczki znamionowej, podejrzewam że była ona na silniku, który zaginął w akcji. Jedyne oznaczenie widoczne na obudowie to AV2A i jakieś logo CF. Niestety google nic nie podpowiedziało. Na podstawie tego, co uda mi się pomierzyć muszę dobrać taki sam tryb. Pytania:
1. Jak w prosty ale pewny sposób zmierzyć jaki tryb był tutaj użyty?
2. Czy takie tryby można gdzieś kupić czy pozostaje jedynie zlecenie dorobienia na wymiar?
3. Na trybie który odbiera napęd z silnika są jakieś numery, czy mogą one pomóc w ustaleniu parametrów trybu (trybów)?
Pewną koncepcję jak to zmierzyć mam, ale może się okazać że zbytnio kombinuję i da się to zrobić prościej, dlatego chcę posłuchać mądrzejszych ode mnie.
Pozdrawiam.



Znalazłem przekładnię (motoreduktor), w której brakuje silnika i pierwszego trybu, osadzonego na jego wale. Niestety nie ma tabliczki znamionowej, podejrzewam że była ona na silniku, który zaginął w akcji. Jedyne oznaczenie widoczne na obudowie to AV2A i jakieś logo CF. Niestety google nic nie podpowiedziało. Na podstawie tego, co uda mi się pomierzyć muszę dobrać taki sam tryb. Pytania:
1. Jak w prosty ale pewny sposób zmierzyć jaki tryb był tutaj użyty?
2. Czy takie tryby można gdzieś kupić czy pozostaje jedynie zlecenie dorobienia na wymiar?
3. Na trybie który odbiera napęd z silnika są jakieś numery, czy mogą one pomóc w ustaleniu parametrów trybu (trybów)?
Pewną koncepcję jak to zmierzyć mam, ale może się okazać że zbytnio kombinuję i da się to zrobić prościej, dlatego chcę posłuchać mądrzejszych ode mnie.
Pozdrawiam.


