Czy ktoś dysponuje rysunkami kół zębatych jak w temacie ?
[ Dodano: 2006-11-23, 20:55 ]
Naprawdę nikt niema??????????????
Rysunki wykonawcze kół zębatych do pasków HTD (zęby łukowe)
-
- Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 1
- Posty: 5
- Rejestracja: 24 lis 2006, 14:24
- Lokalizacja: Wodzisław Śląski
- Kontakt:
I tu niestety jest problem ,ponieważ ciężko jest mi wskazać kogoś ,kto by dysponował takimi rysunkami w autocadzie.
Z katalogami w pdf-ie nie ma kłopotu.
Można je znaleźć i na poniższej stronie internetowej.
Zęby łukowe w pasach typu HTD są o wiele bardziej zalecane w maszynach ,gdzie wymagane są minimalne luzy i dokładne pozycjonowanie.
Poza tym te pasy charakteryzują o wiele lepszymi parametrami pracy niż pasy poliuretanowe typu T lub AT.Warto pamiętac, że pasy HTD są neoprenowe a pasy T poliuretanowe ,co ma wpływ poniekąd na warunki pracy ,a koła do tych pasów są w większości stalowe ,a nie aluminiowe ,czyli cięższe.
A tak w ogóle ,to pasy typu GT3 są jeszcze dokładniejsze w materii pozycjonowaniu niż HTD i to aż czterokrotnie.
Pasy GT3 są również bardziej odporne na przeskakiwanie ,cichsze niż HTD oraz mniej więcej 100% mocniejsze.
Z katalogami w pdf-ie nie ma kłopotu.
Można je znaleźć i na poniższej stronie internetowej.
Zęby łukowe w pasach typu HTD są o wiele bardziej zalecane w maszynach ,gdzie wymagane są minimalne luzy i dokładne pozycjonowanie.
Poza tym te pasy charakteryzują o wiele lepszymi parametrami pracy niż pasy poliuretanowe typu T lub AT.Warto pamiętac, że pasy HTD są neoprenowe a pasy T poliuretanowe ,co ma wpływ poniekąd na warunki pracy ,a koła do tych pasów są w większości stalowe ,a nie aluminiowe ,czyli cięższe.
A tak w ogóle ,to pasy typu GT3 są jeszcze dokładniejsze w materii pozycjonowaniu niż HTD i to aż czterokrotnie.
Pasy GT3 są również bardziej odporne na przeskakiwanie ,cichsze niż HTD oraz mniej więcej 100% mocniejsze.
Adrian Brożyna
Dział Cześci Maszyn - kierownik
Haberkorn Ulmer Polska sp.z o.o.
ul.Młodziezowa 67b
44-365 Wodzisław Śląski
tel. 032 453 92 91
fax 32 455 10 33
kom.509 272 226
[email protected]
http://www.haberkorn.pl
Dział Cześci Maszyn - kierownik
Haberkorn Ulmer Polska sp.z o.o.
ul.Młodziezowa 67b
44-365 Wodzisław Śląski
tel. 032 453 92 91
fax 32 455 10 33
kom.509 272 226
[email protected]
http://www.haberkorn.pl
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1743
- Rejestracja: 28 gru 2004, 23:56
- Lokalizacja: Rybnik
Pewnie ze lepiej tylko wlasnie problem tkwi w tym ze nigdzie nie można znaleźć danych jak ów zarys jest obliczany . A kolko musi być dokładnie narysowane bo inaczej pasek będzie źle pracował . Jeśli masz te dane to jest na forum kilku zainteresowanych tym tematem .a samemu sobie narysowac nie lepiej ?
rysuje się jak zwykle kolo zębate i zaznacza zarys na przekroju, jego promień i pochylenie, zobacz sobie w skrypcie do PKM
Moj chomik
http://chomikuj.pl/skotisobek
http://chomikuj.pl/skotisobek
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1290
- Rejestracja: 13 gru 2005, 04:41
- Lokalizacja: Haan / Niemcy
Nie wiem czy komus to pomorze ale na tej stronie jest skrypt do generowania kool zebtaych do Corela. Nie mam pojecia jak to dziala ale na niemieckim forum widzialem wyniki - gotowe kola calkiem ladne
http://www.hofen.ch/~andreas/Deutsch/Do ... hnrad.html
http://www.hofen.ch/~andreas/Deutsch/Do ... hnrad.html
Jeżeli prąd nas nie zabije to nas napewno nie wzmocni 
