dudis69 to wygooglaj sobie belt tension T2.5 datasheet pewnie coś znajdzies
jak coś wyszperam to dam znać.dzieki za kalkulator
Piotrjub
Tak jak koledzy mówili albo odsuniecie silnika albo napinacz może być coś podobnego ze zdjęcia
Odsuwanie ,przysuwanie silnika odbywa się cały czas. napinacz odpada raczej, już kiedyś proponowałem takie rozwiązanie niestety podobno odpadł wcześniejszych testach aczkolwiek zaproponowany przez Ciebie wydaje się wart rozważenia,zobaczymy co da się zrobić
bartuss1 jaka jest typowa ?
20 mikronów to chyba 0,02mm, więc sprzęt zwyczajny
Nietypowa ze względu na koszt produkcji takie informacje przynajmniej mam od kolegi po fachu.Duża dokładność niskim kosztem. Fakt nie znam się tak na przekładniach jak zapewne Ty więc mogę się mylić. Czy sprzęt zwyczajny?Polemizowałbym
Zakres napięcia paska mniej więcej na oko jest znany. Łatwiej jest określić ,górną granicę napięcia bo wówczas dochodzi do przeskoku i zaczyna hałasować poza tym wyniki na to wskazują.Problem pojawia przy próbie określenia tego jak bardzo pasek może być luźny? Od razu nasuwa się pytanie czy statystyki z wynikami są w tym wypadku wystarczające do podjęcia decyzji ? wydaje się ,że tak ale od strony obliczeń pewności nie mam bo kalkulator pokazuje co innego.
średnice obecnie używanych alu kół to:
dw1=13,8mm
dw2=19,35mm
[ Dodano: 2011-03-15, 21:55 ]
pit
Jakiś czas temu byłem przy pewnym serwisie i przy wymianie paska niewiem co dokładnie ci serwisanci mierzyli ale przykładali takie coś do napiętego paska i brzdęk w niego jak w strunę a potem sprawdzali czy dzwięk wydany z tego paska mieści się w skali. To tak może to i śmieszne ale tak było
wspominałem już wcześniej o tym w tym poście a mianowicie o próbie wykorzystania miernika napięcia paska mierzącego w Herzach czestotliwość drgań paska. Niestety za mały pasek i zakres paskomierza "trummeter" nie obejmował tego.
pukurywitam.
no to można by wziąć stroik od gitary i mikrofon i sprawdzić czy e czy g