
Pomoc w zaprojektowaniu napedu glebogryzalki
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 10
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 lis 2016, 16:09
- Lokalizacja: Kraków
pitsa pisze:Dziwne, że tak wielkimi moralistami są pokrzywdzeni nieudzieleniem "pomocy" w pożądaniu której nie widzą niemoralnego zachowania.
Czyli dla Ciebie proszenie kogos o pomoc jest czyms niemoralnym? w takim razie nie rozumiem istnienia tego forum.
Ale ok.
Wlasnie przez takich ludzi jak wy nie lubie prosic o pomoc. I to nie ja jestem pokrzywdzony tylko wy

Pozdrawiam

Smile
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 6354
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
- Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 10
- Posty: 10
- Rejestracja: 12 lis 2016, 16:09
- Lokalizacja: Kraków
to naucz sie czytac ze zrozumieniem bo wcale o to nie prosilem....jesli dla Ciebie zrobienie odrecznego rysunku przyklaowego ukladu napedowego, chociaz jego czesci jak to moze wygladac ma byc odrobieniem tego zadania to chyba nie masz pojecia o czym mowa. W sumie tak, masa obliczen i dobor elementow ukaldu czy innych rzeczy, a pozniej narysowanie tego razem szczegolowo w kupie to pikus. Masz racje.oprawcafotografii pisze:Ty nie prosisz o pomoc tylko o odrobienie zadania za ciebie.
q
Smile
-
- Posty w temacie: 5
W którym miejscu ktoś Cię obraża?
Ty widzisz tylko swojego posta, a użytkownicy tego forum widzą codziennie nawet kilka roszczeniowych zapytań i zaczyna to po czasie irytować.
Generalnie gdybyś zaczął tak, że masz do zaprojektowania taki napęd, o mocy x, obrotach y i np. znalazłeś taką, taką i siaką przekładnię i zastanawiasz się która w tym zastosowaniu będzie trwalsza, jakie zalety poszczególnych rozwiązań itd to wywiązałaby się merytoryczna dyskusja.
Po co Ci odręczny szkic czegoś co możesz zobaczyć na zdjęciu..? Możesz wyjaśnić?
15-ty wynik w google grafika, wchodzisz na stronę i masz zdjęcie w przekroju, wymary gabarytowe, schemat kinematyczny i parametry mechaniczne przekładni- http://katalog.lukagroup.pl/product/wyswietl/93/9/
Pytam jeszcze raz- po co ktoś ma to szkicować?
Ty widzisz tylko swojego posta, a użytkownicy tego forum widzą codziennie nawet kilka roszczeniowych zapytań i zaczyna to po czasie irytować.
Generalnie gdybyś zaczął tak, że masz do zaprojektowania taki napęd, o mocy x, obrotach y i np. znalazłeś taką, taką i siaką przekładnię i zastanawiasz się która w tym zastosowaniu będzie trwalsza, jakie zalety poszczególnych rozwiązań itd to wywiązałaby się merytoryczna dyskusja.
Po co Ci odręczny szkic czegoś co możesz zobaczyć na zdjęciu..? Możesz wyjaśnić?
15-ty wynik w google grafika, wchodzisz na stronę i masz zdjęcie w przekroju, wymary gabarytowe, schemat kinematyczny i parametry mechaniczne przekładni- http://katalog.lukagroup.pl/product/wyswietl/93/9/
Pytam jeszcze raz- po co ktoś ma to szkicować?
-
- Posty w temacie: 5
Gdzie w pierwszym poście napisałeś, że masz zastosować przekładnię pasową lub łańcuchową..?
W najtańszych glebogryzarkach rzeczywiście stosuje się przekładnie pasowe lub łańcuchowe, zazwyczaj w tych które mają bagnet skręcany z dwóch blaszanych połówek tak jak na tym zdjęciu:
Teraz czas na rozważania dotyczące napędu. Obroty silnika znasz, znasz też obroty jakie mają ostrza.
Czy jesteś w stanie zredukować te obroty w przekładni pasowej jednostopniowej?
Raczej nie.
Materiały przydatne do zaprojektowania takiej przekładni znajdziesz w poradniku konstruktora Stomil Sanok dotyczącego projektowania przekładni pasowych.
W Twoim przypadku rozsądniej byłoby redukować obroty paskiem klinowym z silnika do osi takiej przekładni ślimakowej:
Pomogłem?
W najtańszych glebogryzarkach rzeczywiście stosuje się przekładnie pasowe lub łańcuchowe, zazwyczaj w tych które mają bagnet skręcany z dwóch blaszanych połówek tak jak na tym zdjęciu:
Teraz czas na rozważania dotyczące napędu. Obroty silnika znasz, znasz też obroty jakie mają ostrza.
Czy jesteś w stanie zredukować te obroty w przekładni pasowej jednostopniowej?
Raczej nie.
Materiały przydatne do zaprojektowania takiej przekładni znajdziesz w poradniku konstruktora Stomil Sanok dotyczącego projektowania przekładni pasowych.
W Twoim przypadku rozsądniej byłoby redukować obroty paskiem klinowym z silnika do osi takiej przekładni ślimakowej:

Pomogłem?