#12
Post
napisał: bartuss1 » 16 mar 2011, 08:12
wielka tajemnica serwisu polega na tym ze jak nacisniesz pasek z jednej strony to koła nie moga wykazywać obrotu o iles tam sekund kata nawet, zazwyczaj daje sie napinacz, bo fasolki tego nie załatwią a śrubokretem napinanie paska np GT3 mozna go po prostu zniszczyc.
napinacz ze spręzyną skrętną srodku o okreslonej sile ma za zadanie utrzymywac pasek w optymalnej pozycji cała historia, a kamerton to juz lekka przesada, zwłaszcza ze czopy zewnetrzne nie są podparte- to wyskoczy strzałka ugięcia czopa i silnika i śrubki napędowej.
ta przekłądynka jest zwyczajnym przeniesieniem napedu z silnika na srubę w stosunku 1 do ilus tam, zalezy od liczby zebów pary kół.
mozna napędzać nawet mikroskop elektronowy i będzie zwyczajnie
https://www.etsy.com/pl/shop/soltysdesign