Witam,
Proszę kogoś obeznanego z tematem o sprawdzenie czy dobrze planuję podłączyć elektrowrzeciono z falownikiem.
Moje wrzeciono:
Podłączone jest w trójkąt, zmienię w gwiazdę i podłącze do falownika w taki sposób:
Falownik:
Parametry jakie ustawię na falowniku:
1) H93 Reset do ustawień fabrycznych
2) F21 200 Częstotliwość maksymalna
3) F22 200 Częstotliwość bazowa
4) H30 1,5kW Moc znamionowa napędzanego silnika
5) H31 2 Liczba par biegunów
6) H32 ??? Znamionowy poślizg silnika
7) H33 3,6 Znamioniowy prąd silnika
H34 1,8 Prąd silnika bez obciążenia
9) H40 3 Sterowanie wektorowe
10) H41 1 Autotuning
11) drv 0 Sterowanie z klawiatury
12) Frq 1 Sterowanie z klawiatury
Z góry dziękuję za pomoc.
Poprawność podłączenia Elte z falownikiem
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 24
- Rejestracja: 23 gru 2011, 13:04
- Lokalizacja: Myszków
- Kontakt:
-
Autor tematu - Czytelnik forum poziom 2 (min. 20)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 24
- Rejestracja: 23 gru 2011, 13:04
- Lokalizacja: Myszków
- Kontakt:
Czyli:
H36 79 Sprawność silnika
Co do napięcia znamionowego, u mnie w instrukcji nie widzę takiego parametru.
EDIT:
Podłączyłem i działa ale na trybie U/f. Na wektorowym kręci się do ok. 20 Hz, dziwne odgłosy wydaję i zwalnia po chwili.
Za to na U/f chodzi dobrze tylko że strasznie się grzeje. Na dole tam gdzie znajdują się łożyska po krótkim czasie jest gorące. Obudowa powyżej jest mocno ciepła.
H36 79 Sprawność silnika
Co do napięcia znamionowego, u mnie w instrukcji nie widzę takiego parametru.
EDIT:
Podłączyłem i działa ale na trybie U/f. Na wektorowym kręci się do ok. 20 Hz, dziwne odgłosy wydaję i zwalnia po chwili.
Za to na U/f chodzi dobrze tylko że strasznie się grzeje. Na dole tam gdzie znajdują się łożyska po krótkim czasie jest gorące. Obudowa powyżej jest mocno ciepła.