Hamowanie i błąd falownika
: 21 kwie 2014, 14:11
Mam elktrowrzeciono 2,2 kW 24000 obr/min (typowy chińczyk).
Falownik 3,6 kW
http://www.vfds.com/manuals/mitsubishi-e500-manual.pdf
Zmieniałem chyba już wszystko w ustawieniach, ale podczas hamowania w 50%
przypadków występuje błąd
E.OC3 czyli za instrukcją strona 180:
"Kiedy przetworcica osiąga lub przekracza 200% znamionowego prądu wyj.
podczas zwalniania aktywowana jest funkcja wył. wyj. obwodu głównego"
Jak wskazówkę podają:
"Sprawdzenie zwarcia lubzłego uzieminia na wyjściu"
Zwarcia nie ma. Rozpędz się bez problemu.
Hamowanie nawet jak zrobię na 10s to i tak pojawia się błąd.
Tak samo często jak ustawię hamowanie 0,8s.
Podczas tego błędu widzę na jakiej częsttliwości zostało zatrzymane. Jest to
chyba w dwóch przediałąch. Jeden 140 a drugi 180 Hz.
W ustawieniach falownika jest omijanie częstotliwości, ale nie działą to dla
rozpędzania i hamowania.
Prąd dla tego wrzeciona mam ustawiony na 8 A. Podczas hamowania miejscami
wzrasta do 20 A. I pewnie w tych momentach wyłacza się.
Kabel łączący wrzeciono ma ~8 mb. Jest ekranowany. Ekran podłaczony tylko od
strony falownika do zacisku ochronnego falownika.
Można temu jakoś zaradzić?
Robert
Falownik 3,6 kW
http://www.vfds.com/manuals/mitsubishi-e500-manual.pdf
Zmieniałem chyba już wszystko w ustawieniach, ale podczas hamowania w 50%
przypadków występuje błąd
E.OC3 czyli za instrukcją strona 180:
"Kiedy przetworcica osiąga lub przekracza 200% znamionowego prądu wyj.
podczas zwalniania aktywowana jest funkcja wył. wyj. obwodu głównego"
Jak wskazówkę podają:
"Sprawdzenie zwarcia lubzłego uzieminia na wyjściu"
Zwarcia nie ma. Rozpędz się bez problemu.
Hamowanie nawet jak zrobię na 10s to i tak pojawia się błąd.
Tak samo często jak ustawię hamowanie 0,8s.
Podczas tego błędu widzę na jakiej częsttliwości zostało zatrzymane. Jest to
chyba w dwóch przediałąch. Jeden 140 a drugi 180 Hz.
W ustawieniach falownika jest omijanie częstotliwości, ale nie działą to dla
rozpędzania i hamowania.
Prąd dla tego wrzeciona mam ustawiony na 8 A. Podczas hamowania miejscami
wzrasta do 20 A. I pewnie w tych momentach wyłacza się.
Kabel łączący wrzeciono ma ~8 mb. Jest ekranowany. Ekran podłaczony tylko od
strony falownika do zacisku ochronnego falownika.
Można temu jakoś zaradzić?
Robert