Dobór falownika
: 25 paź 2009, 20:50
Kupilem silnik wrzeciona który ma takie dane
TYP: KNS 23.10-2
LEISTUNGG: 0,40 KW
BAUFORM: FUSSAUSFUEHRUNG
WELLENENDE D: 25 MM
STIRNGEWINDE: M10-4H RECHTS
DREHZAHL: 10980 U/MIN
STROM: 1,1A
SPANNUNG: Y 400 V
FREQUENZ: 200 HZ
SCHUTZART: IP 54
ISO.KLASSE: F
BETRIEBSART: S1
STECKER: OBEN VORNE
Podlączylem go pod falownik LG 0,4 kW 1F wektorowy i gania aż milo , tym czasem bez obciążenia.
Czytalem kiedyś na forum że do tych falowników silnik powinien być w trójkąt -- tylko dlaczego ?.
Doradżcie proszę czy przelączać uzwojenia silnika i jak ew. ustawić napięcie (teraz mam 200V), czy zmienić falownik, czy pracować tak jak jest ?.
Może ktoś to już przećwiczyl ?
TYP: KNS 23.10-2
LEISTUNGG: 0,40 KW
BAUFORM: FUSSAUSFUEHRUNG
WELLENENDE D: 25 MM
STIRNGEWINDE: M10-4H RECHTS
DREHZAHL: 10980 U/MIN
STROM: 1,1A
SPANNUNG: Y 400 V
FREQUENZ: 200 HZ
SCHUTZART: IP 54
ISO.KLASSE: F
BETRIEBSART: S1
STECKER: OBEN VORNE
Podlączylem go pod falownik LG 0,4 kW 1F wektorowy i gania aż milo , tym czasem bez obciążenia.
Czytalem kiedyś na forum że do tych falowników silnik powinien być w trójkąt -- tylko dlaczego ?.
Doradżcie proszę czy przelączać uzwojenia silnika i jak ew. ustawić napięcie (teraz mam 200V), czy zmienić falownik, czy pracować tak jak jest ?.
Może ktoś to już przećwiczyl ?