Co to za wózek?

Dyskusje na temat przesuwu liniowego stosowanego w maszynach

Autor tematu
steff.k
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 3
Posty: 529
Rejestracja: 07 paź 2013, 20:12
Lokalizacja: Kraków/Kraśnik

Co to za wózek?

#1

Post napisał: steff.k » 16 lut 2014, 21:53

Witam,

Panowie co to za wózek? Na obudowie jest tylko napisane JAPAN i rozmiar 20. W środku jeden rząd kulek na stronę, wielkość kulek to 4,75mm. Rozstaw otworów mocujących wózek tak jak w THK SHS20C.

ObrazekObrazek
ObrazekObrazek



Tagi:


Malaxis
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 659
Rejestracja: 01 lut 2011, 00:31
Lokalizacja: Bolechowice/Kraków

#2

Post napisał: Malaxis » 17 lut 2014, 01:05

Mi to wygląda na wózek z serii IKO linear way H.
http://www.ikont.com/Catalogs/lwh.pdf

Żeby się upewnić musiał być pomierzyć najlepiej wymiary szyny i
sprawdzić czy się zgadzają z katalogowymi wartościami.


Autor tematu
steff.k
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 3
Posty: 529
Rejestracja: 07 paź 2013, 20:12
Lokalizacja: Kraków/Kraśnik

#3

Post napisał: steff.k » 17 lut 2014, 19:58

Zgadza się :mrgreen:. Dzięki za informację.

Mam jeszcze pytanie, na które nie znalazłem odpowiedzi w PDF-e. Wózki mają otwór smarujący "na wierzchu", na fotce widać Oring po środku. Myślisz że można go zaślepić i wkręcić kalamitkę z boku wózka?


Malaxis
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 2
Posty: 659
Rejestracja: 01 lut 2011, 00:31
Lokalizacja: Bolechowice/Kraków

#4

Post napisał: Malaxis » 17 lut 2014, 20:12

Możesz spokojnie tak zrobić :smile:
Jeśli wózek będzie przykręcony do jakiejś powierzchni to nawet nie jest konieczne zaślepianie tego otworu.


Autor tematu
steff.k
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 3
Posty: 529
Rejestracja: 07 paź 2013, 20:12
Lokalizacja: Kraków/Kraśnik

#5

Post napisał: steff.k » 17 lut 2014, 22:42

Wymienię Oringi na nowe i przykręcę do krzyżaka. Z drugiej strony, tak rozmieszczone otwory smarujące to fajny patent na centralne smarowanie.

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Prowadnice - Technika Przesuwu Liniowego”