Strona 1 z 1
jak reklamować kupiony wałek
: 08 sty 2006, 12:57
autor: ATAVID
kupiłem wałek na
www.cnc ....
potrzebny mi był na oś kamery inspekcyjnej
50 cm fi 10
i dostałek wykrzywiony prubowałem reklamować (
[email protected]) ale tygodnie oczekiwań nie zaowocowały nawet mailem
zastanawiam się czy można to prostować i jak doprowadzić go do ideału bo taki mi potrzebny
ewentualnie może znacie adres firmy rzetelnej która sprzeda mi taki wałek prosty !!!
: 08 sty 2006, 15:05
autor: webserver
ATAVID pisze:kupiłem wałek na
www.cnc ....
potrzebny mi był na oś kamery inspekcyjnej
50 cm fi 10
i dostałek wykrzywiony prubowałem reklamować (
[email protected]) ale tygodnie oczekiwań nie zaowocowały nawet mailem
zastanawiam się czy można to prostować i jak doprowadzić go do ideału bo taki mi potrzebny
ewentualnie może znacie adres firmy rzetelnej która sprzeda mi taki wałek prosty !!!
Kolega Chaos jest wpozadku w tych sprawach tylko jest go ciezko zlapac mysle ze powinienes napisac jeszcze jednego maila
: 08 sty 2006, 15:24
autor: adam Fx
ja tez tak uważam .. nie miałem z nim problemów ... wręcz przeciwnie był b ardzo pomocny
hhhhmmm może wyjechał wkońcu teraz święta były i sylwester

: 08 sty 2006, 15:25
autor: webserver
adam Fx pisze:hhhhmmm może wyjechał wkońcu teraz święta były i sylwester
Moze dochodzi do siebie

: 08 sty 2006, 15:32
autor: adam Fx
heheheheh

: 08 sty 2006, 19:16
autor: lisow1
Zgadzam się nie miaŁem z nim problemów

: 08 sty 2006, 22:58
autor: Kostek
Najlepiej zadzwon,musial maila przeoczyc.Ja pomylilem sie w zamowieniu .Bez problemow wymienil czesci.
: 09 sty 2006, 01:16
autor: chaos
Witam
Musze zabrać głos w tej dyskusji ponieważ dotyczy ona mojej osoby.
Faktycznie kolaga ATAVID kupił u mnie ten wałek ale nie dostałem żadnej informacji o tym że towar jest uszkodzony.
Wczoraj dostałem e-maila no i przeczytałem tego posta.
Możliwe że wałek został wygięty podczas transporu, chociaż zawsze pakuje takie elementy tak aby nie pogieły się w transporcie. Na pewno nie wysłałem wygiętego wałka ponieważ każdy towar osobiście sprawdzam przed wysłaniem.
Oczywiście z reklamacją nie ma problemu, nie jestem typem człowieka co za 10zł pozwoli sobie zepsuć opinie. Zajmuje się handlem od 8 lat i wiem co znaczy zadowoloni i nie zadowolony klient.
Dziwie się tylko że chociaż podaje na stronie swoj numer telefonu nie został on wykorzystany w tej sprawie. Maile czasami potrafią utknąć gdzieś w sieci, serwer nie przepuści wiadomości z wirusem więc nie jest to na 100% pewny sposób komunikacji. Komórkę zawsze odbiore, jak nie będe mógł odebrać oddzwonie.
Pozdrawiam
Robert Taraszkiewicz
: 15 sty 2006, 22:05
autor: ATAVID
widze że troszke zamieszałem z tą informacją
maila wysłałem przed świętami i mam go w wysłanych tak z przyzwyczajenia przy każdej tranzakcji internetowej
w transporcie hmmm opakowanie niebyło naruszone
przy zamówieniu odpowiedź była w 1 dzień a tu czekałem kilka tygodni
dostałem też po zrobieniu awantury też maila w tym tonie jak wyżej czyli "nie otrzymałem maila "
mając na uwadze pozytywne opinie innych osób na forum stwierdzam że może i faktycznie odebrał i skasował po głębszym i nie pamięta albo i poczta zawiodła
jeżeli tak to oczywiście przeprosze
ale puki co to czekam na propozycje jak to rozwiązać bo narazie dostałem tylko tłumaczenie j/w
[ Dodano: 2006-01-21, 11:47 ]
reklamacja załatwiona bardzo, możliwe że troszke impulsywnie i pewnie niepotrzebnie wstawiłem ten temat