Frezarka do aluminium

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
coolpapa
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 09 sty 2008, 16:09
Lokalizacja: Zgorzelec

Frezarka do aluminium

#1

Post napisał: coolpapa » 09 sty 2008, 17:16

Witam wszystkich.
Na wstępie zaznaczam, że w temacie cnc jestem kompletnym laikiem więc proszę wybaczyć wszystkie głupoty jakie zawarte są w tym poście.

Otóż potrzebna by mi była frezarka 3 osiowa do frezowania w aluminium.
Ponieważ nie mam wiedzy w tym temacie to raczej nie będę sam zabierał się za to.
Wiadomo, że gotowe urządzenia są dosyć drogie więc taki zakup odpada. A jako że na tym forum udziela się bardzo wiele osób, które takie urządzenia wykonuję to zadam kilka pytań?

1. Czy lepiej jest użyć jako bazy np. takiego czegoś: http://www.narzedziowy.pl/product_info. ... rrency=PLN czy raczej zbudować wszystko od podstaw?
2. Która z w/w opcji będzie mniej kosztowna i właściwie ile może kosztować urządzenie gotowe do działania?
Jeżeli chodzi o obszar roboczy to taki jaki jest w tej frezarce Proxxon był by wystarczający.



Tagi:

Awatar użytkownika

gmaro
Moderator
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 1
Posty: 3671
Rejestracja: 23 sie 2005, 13:27
Lokalizacja: zapytaj
Kontakt:

#2

Post napisał: gmaro » 09 sty 2008, 19:52

Kolega z forum robił modyfikację przytoczonej mini frezarki opisując między innymi tutaj:

http://figurki.org/content/view/146/130/
Czlowiek z ideą jest uważany za wariata - aż do czasu gdy jego idea zwycieży. (Potem uznaje się go za bohatera i za pioniera danej dyscypliny.)
Pomogłem... ;) to nacisnij POMÓGŁ :]


bubels
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 523
Rejestracja: 15 sie 2004, 23:24
Lokalizacja: Poznań

#3

Post napisał: bubels » 09 sty 2008, 20:01