Duża brama, redukcja drgań i przekaszania.
-
- Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
- Posty w temacie: 3
- Posty: 12
- Rejestracja: 17 lip 2014, 10:13
- Lokalizacja: podkarpacie
Pod każdą śrubę (tzn. pod zarobione końce) są przewidziane bloki łożyskujące specjalnie przeznaczone dla strony napędowej i podtrzymującej. Od strony napędowej jest blok który przenosi siły promieniowe i osiowe, przy nim powinna być nakrętka odpowiednio dokręcona dla prawidłowej pracy, zaś od strony podtrzymującej jest mniej złożony blok przy którym powinno znajdować się łożysko oporowe za którym są dwie nakrętki z zabezpieczeniami. Za pomocą tych nakrętek naciąga się śrubę.
Tagi:
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 8
- Posty: 118
- Rejestracja: 20 sty 2013, 19:16
- Lokalizacja: Mielec
No to troche du**, bo u mnie od strony silnika jest jedna nakrętka, a od strony drugiej jest tylko wsuwka-zabezpieczenie (wyleciało mi z głowy jak sie to nazywa).
Generalnie użyte są najprawdopodobniej bloki łożyskujące z tej strony:
http://www.wobit.com.pl/produkty/858/bl ... apedowych/
Generalnie użyte są najprawdopodobniej bloki łożyskujące z tej strony:
http://www.wobit.com.pl/produkty/858/bl ... apedowych/