Frezarka do wartatu do tworzyw sztucznych nowa czy uzywana?

Maszyny ze stali, aluminium, odlewów itp.
Tu możesz również przedstawić się i opisać swoją maszynę

Autor tematu
pszemek7
Znawca tematu (min. 80)
Znawca tematu (min. 80)
Posty w temacie: 7
Posty: 80
Rejestracja: 26 gru 2013, 13:47
Lokalizacja: zabrze

Frezarka do wartatu do tworzyw sztucznych nowa czy uzywana?

#1

Post napisał: pszemek7 » 26 gru 2013, 13:57

Witam.
Od nowego roku pomalutku będę startował z własną działalnością.
Będę potrzebował frezarki CNC do następujących zadań:
-obróbka szkła akrylowego
-obróbka aluminium o grubości 2mm-4mm
-fajnie by było gdyby można było coś w stali porzeźbić ale bez tego się obejdzie.

Dokładnie w tej hierarchii.

Nie mam zbyt dużego doświadczenia z obróbką szkla akrylowego ale zauważyłem że pomimo chłodzenia cieczą podczas wiercenia było widać miejsca w których się materiał przegrzewał.

Na frezarke chciałbym wydać około 15 tys. zł. Znalazłem kilka ofert z allegro ale nie jestem przekonany. Może lepiej kupić starą maszynę cnc? Tylko chodzi mi o takie cyniki jak gwarancja czy dostępność części zamiennych. Tanie frezarki nie mają chłodzenia i tego się obawiam.

Nie będzie to jakaś ogromna produkcja, wiem że pieniędzy mało.

Proszę o wszystkie wypowiedzi ludzi z doświadczeniem a może jakieś propozycje firm budujących masyzny cnc?



Tagi:


dragon44
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Specjalista poziom 3 (min. 600)
Posty w temacie: 1
Posty: 616
Rejestracja: 01 mar 2008, 20:46
Lokalizacja: Lubsko

Re: Frezarka do wartatu do tworzyw sztucznych nowa czy uzywa

#2

Post napisał: dragon44 » 26 gru 2013, 16:03

W tych pieniądzach nikt koledze nie zbuduje porządnej maszyny, już nie jeden pytał.
pszemek7 pisze:Od nowego roku pomalutku będę startował z własną działalnością.
Będę potrzebował frezarki CNC do następujących zadań:
-obróbka szkła akrylowego
-obróbka aluminium o grubości 2mm-4mm
-fajnie by było gdyby można było coś w stali porzeźbić ale bez tego się obejdzie.