Strona 1 z 2
co z tym prądem
: 03 maja 2006, 15:31
autor: dawid
Jeśli podłącze silnik 6 cio. przewodowy do sterownika z 4 ma. wyprowadzeniami, w sposob
dwa skrajne wyprowadzenia cewek[środek nie podłączony] to rezystancja takiego uzwojenia jest dwukrotnie większa niz pojedynczego uzwojenia ! Czy nie powinenem podłonczyć dwu krotnie wienkszego napięcia ,a prąd zmniejszyć dwa razy?
: 03 maja 2006, 23:55
autor: triera
prąd x0,71 -> moment x1,42 Vobr=x1 (jak unipolar)?
: 07 maja 2006, 14:51
autor: dawid
Mam silnik 3.8V ,1.75A . Momentu nieznam ,tzn. 1.75x0.71 ,i 3.8 x1? to napięcie
zostaje bez zmian ?
: 07 maja 2006, 23:12
autor: triera
Vobr - to prędkość obrotowa
napięcie jak zwykle daje się jak największe, czyli w praktyce 24-33V dc
: 08 maja 2006, 20:52
autor: dawid
Jestem troszke zielony z tymi silnikami, a więc zadam jeszcze pare pytań?
Jeśli na silniku jest podane napięcie 3.8V to jakie napięcie powinienem podłczyć do sterownika?

: 08 maja 2006, 21:42
autor: triera
zależnie od typu sterownika - tj. zwykle jak wyżej
- patrz instrukcja sterownika
(silnik wytrzyma i > 48V, chyba że zaznaczono inaczej,
bywają nawet zasilane 160V)
temperatura obudowy silnika nie może przekroczyć 80oC
: 08 maja 2006, 23:07
autor: dawid
To co znaczy? co to za parametr te 3.8V ?

: 08 maja 2006, 23:18
autor: triera
napięcie znamionowe silnika,
można podać nawet 20x więcej...
temat wiele razy poruszany na forum
: 08 maja 2006, 23:33
autor: dawid
Dzienkuję za pomoc ,jak przeglądałem forum nie natrafiłem na ten temat.Jeszcze małe
pytanko: jak napięcie jest wyższe to prąd powinien płynąc większy niż przy niższym przy tym samym oporze cewki ?
: 09 maja 2006, 02:07
autor: triera
sterownik daje taki prąd jaki zostanie ustawiony na Rsens,
niezależnie od napięcia.