Frezarka manualna - przeróbka na jedna faze
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 5
- Posty: 2379
- Rejestracja: 06 sty 2007, 13:29
- Lokalizacja: Poznań
Możesz :pasierbo pisze:pompka oleju jest wlasnie zasilana stamtąd.
1. Wykombinować nowy, niezależny napęd pompki.
2. Dać inną pompkę z własnym napędem.
3. Pewną popularnością cieszy się na tym forum patent z zastosowaniem pompki hamulcowej np. od Syreny w roli centralnego smarowania.
Jeżeli pomogłem - nie zapomnij kliknąć POMÓGŁ
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 4259
- Rejestracja: 28 wrz 2007, 09:32
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Tu chodzi chyba o ciągłe smarowanie a ta hamulcowa nadaje się do smarowania okresowego. Mam podobny problem w tokarce 1H318. Tam pompka zabudowana jest w przekładni głównej, którą chcę wyrzucić, a smaruje ona w sposób ciągły łożyska wrzeciona. Chcę zamiast niej zastosować pompkę z silnikiem od urządzenia do napełniania instalacji hamulcowych w samochodach.
Pomnik Ikara - Ku pamięci dawnego lotniska w Fordonie.
-
Autor tematu - Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 18
- Posty: 638
- Rejestracja: 03 lut 2008, 23:24
- Lokalizacja: Lublin
Tu jest ta sama historia. To smaruje ciągle wezły łozyskowe i nie tylko. Jest tam spory rozdzielacz z wyjsciem na około 10 rurek. Szkoda ze dokumentacji nie mam przy sobie, wrzuciłbym skan. Ja myslałem o małej pompce hydraulicznej. powinna leżeć gdzies na zbyciu. zasilać tą starą w inny sposób nie byłoby łatwo. W ogóle to najpierw trzeba by ja wygrzebac ze środka.BYDGOST pisze: Tu chodzi chyba o ciągłe smarowanie a ta hamulcowa nadaje się do smarowania okresowego. Mam podobny problem w tokarce 1H318. Tam pompka zabudowana jest w przekładni głównej, którą chcę wyrzucić, a smaruje ona w sposób ciągły łożyska wrzeciona. Chcę zamiast niej zastosować pompkę z silnikiem od urządzenia do napełniania instalacji hamulcowych w samochodach.