
Emco FB-2
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 20
- Posty: 707
- Rejestracja: 03 sty 2011, 23:18
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 25
- Posty: 216
- Rejestracja: 06 sty 2012, 11:24
- Lokalizacja: Wrocław
Emco zalane olejem.. Hmm, właśnie wyczytałem że mają wadę fabryczną. Cieknie olej przez wrzeciono, wadliwe uszczelnienie. Poza tym w moim po 2 zmianach oleju wypłukało cały brud z przekładni i cieknie przez wszystkie uszczelnienia oraz pod silnikiem. Wszystkie uszczelki do wymiany, a co do wrzeciona to jeszcze pomyślę.
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 20
- Posty: 707
- Rejestracja: 03 sty 2011, 23:18
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
-
Autor tematu - Specjalista poziom 1 (min. 100)
- Posty w temacie: 25
- Posty: 216
- Rejestracja: 06 sty 2012, 11:24
- Lokalizacja: Wrocław
Wymiana uszczelek z boku i pod silnikiem to nie problem. Już sobie załatwiłem odpowiedni materiał na nie. Gorzej z wrzecionem. Jest łożyskowane na łożyskach klasy C3. Szkoda mi tego rozbierać bo teoretycznie po wybiciu łożysk powiniennem je wymienić na nowe, a nie są tanie i do tego obecne są idealne. Żadnego bicia, żadnych luzów. Na razie zostanę przy opcji dolewania co jakiś czas oleju.
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 20
- Posty: 707
- Rejestracja: 03 sty 2011, 23:18
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 20
- Posty: 707
- Rejestracja: 03 sty 2011, 23:18
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 20
- Posty: 707
- Rejestracja: 03 sty 2011, 23:18
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt: