POMOCY problem z silnikami
-
- ELITA FORUM (min. 1000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 1361
- Rejestracja: 18 sie 2010, 10:58
- Lokalizacja: Okolice Łodzi
Odepnij przewody sygnałowe od krańcówki. Odepnij je przy sterowniku i zmierz czy krańcówka jest NO czy NC. Jeśli krańcówka jest typu NC (normalnie zamknięta) daj w to miejsce zworę z przewodów na wtyczce sterownika i polataj maszyna na zworze bez krańcówki (tylko uważaj bo ni ma krańcówek
i możesz zrobić kolizję). Jak krańcówka jest NO (normalnie otwarta) to wystarczy polatać bez zwory na wtyczce sterownika. Wyeliminujemy w ten sposób usterkę przewodu i/lub czujnika.


-
Autor tematu - Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
- Posty w temacie: 4
- Posty: 42
- Rejestracja: 09 lut 2010, 11:52
- Lokalizacja: Małopolska
PROBLEM ZAŻEGNANY
1. Zatrzymywanie silnika z buczeniem, (tylko podczas ustawienia silników na dużej prędkości)
2. Zatrzymanie silnika z odgłosem jak podczas najazdu na krańcówkę
Rozwiązanie pierwszego problemu:
Jak się okazało kable sterujące do silników niebyły połączone do uziemienia
Po podłączeniu silniki śmigają nawet na maksymalnych parametrach, aż miło
))
Rozwiązanie drugiego problemu:
Nie znam dobrze MACH-a stąd ten głupi problem...hehe miałem włączony LIMIT i ustawiony na około 200
Dziękuje wszystkim za pomoc
1. Zatrzymywanie silnika z buczeniem, (tylko podczas ustawienia silników na dużej prędkości)
2. Zatrzymanie silnika z odgłosem jak podczas najazdu na krańcówkę
Rozwiązanie pierwszego problemu:
Jak się okazało kable sterujące do silników niebyły połączone do uziemienia

Po podłączeniu silniki śmigają nawet na maksymalnych parametrach, aż miło

Rozwiązanie drugiego problemu:
Nie znam dobrze MACH-a stąd ten głupi problem...hehe miałem włączony LIMIT i ustawiony na około 200

Dziękuje wszystkim za pomoc

Nie liczy się jak daleko i ile już przeszedłeś, liczy się tylko to czy idziesz tam gdzie tego chcesz