Strona 1 z 1

Użytkownicy Plazmy Ajan

: 24 sty 2018, 19:20
autor: Operator_8
Witam,
Proszę o pomoc lub wskazówki co może być przyczyną wyskakującego błędu na plazmie Ajan SHP260, maszyna jest parę tygodni po gwarancji. Od kilku dni jest ona zatrzymywana podczas pracy a na ekranie pojawia się ' BŁĄD PRZEKAZU'.
Poziom ciśnienia na reduktorach OK, łuski i inne części na palniku wymienione, temat nie dotyczy tej samej blachy - bo kilka udało nam się spalić z przerwami, teraz błąd wyskakuje już co 2-3 minuty i na tym koniec.
Serwis pogwarancyjny chyba nie istnieje, bo zero odzewu na zgłoszenie serwisowe.
Jakieś sugestie? pomysły?

Re: Użytkownicy Plazmy Ajan

: 10 lut 2018, 23:21
autor: alboinie
Witam,
pracując na tej maszynie napotkałem już wiele problemów, w tym ten wspomniany. Za pierwszym razem przyjechał serwis, który wymienił palnik plazmowy na nowy, za drugim razem wymieniona została pompa przy generatorze, która nie dawała wymaganego ciśnienia cieczy. Kolejny problem z przekazem został "przeczekany", bo może to zabrzmi dziwnie, ale po kilku dniach przestoju maszyny błąd przekazu przestał się pojawiać. Ta maszyna tak ma widocznie.
Ostatnio ten problem rozwiązaliśmy poprzez lekkie zeszlifowanie przy palniku dyszy na którą nakręca się elektrodę, przez co powiększyła się jej średnica, a co za tym idzie strumień cieczy.
Obrazek
Problem ten występuje również przy dość zardzewiałych blachach.

Re: Użytkownicy Plazmy Ajan

: 01 paź 2018, 16:18
autor: aepcnc
Dzień dobry,
bardzo nam przykro iż odnieśliście Państwo takie wrażenie (braku działań serwisowych), jednak nie jest mi znana żadna z wyżej opisanych sytuacji.
Aby rozwiązać ewentualny problem bardzo proszę obu Panów o podanie Państwa nazwy firmy oraz numeru seryjnego Państwa maszyny.
Przekażę temat do działu serwisu i postaramy się rozwiązać temat w trybie pilnym.

Proszę o podanie numeru telefonu w celu prowadzenia dalszych czynności., lub kontakt na PRIV.

Pozdrawiam
Rybicki Marcin
AEP - AJAN POLSKA

Re: Użytkownicy Plazmy Ajan

: 01 paź 2018, 17:16
autor: minipc
aepcnc pisze:
01 paź 2018, 16:18
Proszę o podanie numeru telefonu w celu prowadzenia dalszych czynności., lub kontakt na PRIV.

Pozdrawiam
Rybicki Marcin
AEP - AJAN POLSKA
Szybka reakcja serwisowa :D zobacz na datę posta.

Re: Użytkownicy Plazmy Ajan

: 03 paź 2018, 08:44
autor: aepcnc
Tak , oczywiście, bo nie mamy co robić tylko szukać postów serwisowych na forum.
Normalna procedura to zgłoszenie problemu drogą meilową do producenta a nie wypisywanie żalów na forum.

P.,S. odpisałem na meila grzecznościowo, uważam że oba posty są nieprawdziwe gdyż nie są mi znane takie problemy. Ponadto osoby piszące powyżej napisały po 1 poście na tym forum.
Poczekamy, zobaczymy ;)

Re: Użytkownicy Plazmy Ajan

: 11 lut 2019, 13:30
autor: aepcnc
Witam,
tak jak mówiłem, minęły dobre 3 miesiące od mojej prośby a tu cisza.
Prosiłbym (Administratora) o zamknięcie tematu.

Re: Użytkownicy Plazmy Ajan

: 18 mar 2019, 12:38
autor: Operator_8
Witam,
wątek umarł śmiercią naturalną :D tak jak i problem. Być może pomogła regeneracja palnika, którą zleciliśmy. Ale to tylko teoria, bo zanim palnik został wysłany do regeneracji z dnia na dzień błąd zaczął co raz rzadziej się pojawiać. Zagadka nie rozwiązywalna?!

Re: Użytkownicy Plazmy Ajan

: 18 mar 2019, 13:30
autor: aepcnc
Dziękuję za informację, rozumiem iż palnik nie był wysyłany do nas (autoryzowany serwis) gdyż nie jest mi znana taka sytuacja.
Niemniej jednak problem rozwiązany.

Pozdrawiam.