Strona 1 z 1
Zakup plazmy pytanie lajika
: 03 mar 2015, 13:04
autor: AntBer85
Witam wszystkich
Potrzebuję zakupić plazmę do cięcia blachy kapitał ok 30 tys
ciecie blach 3-4 mm sporadycznie 6-8 dalsza obrubka spawanie
co możecie polecić w tej kasie jestem całkiem zielony pot tym względem
czy opłaca się kupić coś takiego
http://allegro.pl/ploter-cnc-plazmowy-1 ... 99033.html
: 03 mar 2015, 13:37
autor: bartuss1
cud techniki z mojego projekta
: 03 mar 2015, 16:01
autor: dawca87
Wykosztowali sie na projekt i na farbe nie starczyło. Czy sie opłaca to pojecie bardzo względne. Podjedz, zobacz, pogadaj. Najlepiej zobacz jeszcze kilka innych.
: 03 mar 2015, 17:17
autor: AntBer85
bartuss1, czyli można brać
: 03 mar 2015, 18:12
autor: bartuss1
jesli zgodnie z moimi wytycznymi zrobiona to bierz, z drobną przeróbką osi jednego silnika od osi poprzecznej hehe, kiedys w projekcie pominałem jeden szczegół ze oś silnika ma wiecej fi niz piasta koła zebatego, ale zerkając na calośc z daleka widze ze wg moich rysunków, no pomijam tą dokręconą suwnicę
: 05 mar 2015, 12:42
autor: AntBer85
jadę jutro obejrzeć jak pracuje. na co jeszcze mam zwrucić uwage
: 05 mar 2015, 12:51
autor: bartuss1
na max grubośc blachy jaką mozna na to połozyc i przeciąc jakosciowo, bo masz jeszcze cięcie rozdzielcze ale juz bez jakosci krawędzi
: 05 mar 2015, 21:18
autor: AntBer85
A cile można dać za sam stól i sterowanie bez żrudła
: 08 mar 2015, 14:44
autor: AntBer85
byłem oglądałem
nie da rady palic małych otworów fi 10 panowie założyli krancówki poczym je wycieli i maszynka robi duze ukosowanie
o co chodzi ?
bramma cała stalowa czy to nie powinno być aluminiowe lekkie
: 08 mar 2015, 15:29
autor: bartuss1
z czego jest konstrukcja maszyny to malo ważne, ukosowanie moze być spowodowane błędnym mocowaniem bramki i zespolu napędowego - np od razu zamocowali na wałku napędowym koła zebate na sztywno a potem kładąc na maszynke i przykręcając do belki gdzies zaczelo spierniczać bo kola nie miały juz regulacji
a jesli chodzi o ukos kraedzi a nie geometrii przedmiotu cietego to wina palnika i przepalonej dyszy, spowodowane niewłasciwymi parametrami, i tyle w temacie