problem z brakiem łuku w plazmie Kiellberg PA-S25W

Dyskusje na temat przecinarek plazmowych i gazowych sterowanych numerycznie.

Autor tematu
bliski78
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Czytelnik forum poziom 1 (min. 10)
Posty w temacie: 5
Posty: 12
Rejestracja: 22 maja 2013, 09:14
Lokalizacja: kielce

problem z brakiem łuku w plazmie Kiellberg PA-S25W

#1

Post napisał: bliski78 » 22 maja 2013, 09:53

Witam wszystkich

na początku nadmieniam iż nie mam zbyt dużego doświadczenia z plazmami wiec przy okazji morze czegoś się dowiem. wiec od początku posiadam plazmę to co w temacie sprzezona z ecertem jantar 2 pewnego dnia operator zresztą po raz kolejny doprowadził do przebicia na palniku wiec po zamówieniu nowego i założeniu go okazało się iż nie daje w ogóle luku wstępne pomiary wykazały iż wszystko się załącza tak jak powinno przewody do palnika nigdzie nie są uszkodzone na palniku niema przebicia w momencie kiedy powinno nastąpić wytworzenie luku pokazuje się napięcie na przewodzie wodno - prądowym ale nie pokazuje się napięcie na przewodzie wpiętym w przewód gazowy przed tym przewodem jest trafo a przed trafo płytka wiec pomierzyłem napięcia w momencie załączania luku i tak na płytkę wchodzi mi napięcie ale już z niej nie zachodzi czyli do trafo nie dochodzi nic lokalizowałem na niej 2 uszkodzone kondensatory z 4 mks 4,7 mikroF 250- wymieniłem je ponieważ te nie są dostępne na mkse 4,7 mikroF 250- no i nic nadal nie pokazuje żadnego napięcia w momencie załączenia luku pozostałe elementy tejże płytki sprawdzałem i wyglądają na dobre wiec nie wiem czy to wina tych innych kondensatorów czy może coś innego. Proszę o jakaś wskazówkę i z góry dziękuje



Tagi:


PawelM
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Sympatyk forum poziom 1 (min. 40)
Posty w temacie: 2
Posty: 41
Rejestracja: 19 wrz 2011, 09:50
Lokalizacja: POLAND

Re: problem z brakiem łuku w plazmie Kiellberg PA-S25W

#2

Post napisał: PawelM » 22 maja 2013, 12:34

Zadzwoń do serwisu eckerta, może odbiorą.