Cebora prof 162a+cp200 problem z zajarzeniem łuku
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 gru 2013, 18:01
- Lokalizacja: Busko Zdrój
Cebora prof 162a+cp200 problem z zajarzeniem łuku
Witam,
podczas próby przebicia między palnikiem a blachą powstaje iskra. Najczesciej tak się dzieje przy wyzszych amperarzach I>90A dysza 1.6,1.8. Sporadycznie przy 1.3. Czy moze to byc problem z powietrzem?Czy moze to wina palnika.Dysze i elektrody firmy Thermacut, nigdy nie bylo z nimi problemów.Palnik oryginal CP200.Plazma to Nessap klima 1600
pozdrawiam,
podczas próby przebicia między palnikiem a blachą powstaje iskra. Najczesciej tak się dzieje przy wyzszych amperarzach I>90A dysza 1.6,1.8. Sporadycznie przy 1.3. Czy moze to byc problem z powietrzem?Czy moze to wina palnika.Dysze i elektrody firmy Thermacut, nigdy nie bylo z nimi problemów.Palnik oryginal CP200.Plazma to Nessap klima 1600
pozdrawiam,
Tagi:
-
- Specjalista poziom 2 (min. 300)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 383
- Rejestracja: 16 lut 2011, 22:44
- Lokalizacja: Tarnogród
miałem podobny problem z palnikiem otc-12000, mój w ogóle nie odpalał powyżej 2 bar (to wina źródła), zmniejszyłem ciśnienie powietrza przy zajarzaniu poprzez dodatkowy reduktor i elektrozawór, główne ciśnienie 5.5 bar załącza się po wykryciu łuku. zawory muszą być nad palnikiem. Może tylko lekko zmniejsz ciśnienie ?
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 2
- Posty: 3572
- Rejestracja: 24 gru 2006, 11:54
- Lokalizacja: już tylko Mysłowice
- Kontakt:
przekaźnik ( w nowszych wersjach tranzystor ) był na karcie logiki u góry. Musiał bym poszukać w DTR jego oznaczeniajarenio pisze:gdzie tego szukać, bo mi sie podobne objawy pojawiającnccad pisze:często w tych źródłach siada przekaźnik pilota. Koszt niewielki , ok 15zł
Pozdrawiam robaczki kolorowe :)
-
Autor tematu - Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
- Posty w temacie: 3
- Posty: 5
- Rejestracja: 13 gru 2013, 18:01
- Lokalizacja: Busko Zdrój
Witam, odświeżam temat. Problem z iskrzeniem powrócił. Zauważyłem dziwną rzecz. Jeśli dysza jest popuszczona na gwinice o ok 1 skok gwintu palnik ładnie działa. Natomiast jeśli jest dokręcona to albo iskrzy między blachą a dyszą albo wogóle nie odpala tylko osmoli dyszę od wewnątrz i elektrodę.Palnik oryginał CP200 razem z przewodem, dysze i elektrody zamienniki z thermacut. Nie było wczesniej z nimi problemu. Probowałem zmieniać dyszę na innej firmy(zamiennik) dzieje się to samo. Ma ktoś z Was jakiś pomysł na to? Myślałem, że może jest problem z powietrzem. Wymieniłem 3 elektrozawory. Nic nie pomogło. Ma ktoś jakis pomysł?pozdrawiam