Witajce
mam do zaprojektowania napęd głowny tokarki, dobrałem juz ładnie przełozenia, liczby zębów i teraz bede sie brał za rysowanie schematu w autocadzie
poszukuje jakiegos wrzeciona które mógłbym zastosowac w napędzie
chodzi mi juz o jakies nowsze rozwiazania, nie jakies sprzed wojny, jest moze jakies katalog z rysunkami technicznymi?
pozdrawiam
rysunek techniczny wrzeciona
-
- Lider FORUM (min. 2000)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 11575
- Rejestracja: 17 mar 2009, 08:55
- Lokalizacja: Skępe
Dobrze kolega kojarzy..
http://www.skf.com/pl/products/bearings ... index.html
http://www.skf.com/pl/products/bearings ... index.html
http://www.skf.com/pl/products/bearings ... index.html
http://www.skf.com/pl/products/bearings ... index.html
http://www.skf.com/pl/products/bearings ... index.html
http://www.skf.com/pl/products/bearings ... index.html
pozdrawiam,
Roman
Roman
-
- Specjalista poziom 3 (min. 600)
- Posty w temacie: 1
- Posty: 937
- Rejestracja: 22 lis 2013, 12:54
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
wrzeciona w tokarkach się nie zmieniły od tych których używano w latach powiedzmy 1980 - 1990.
To ciągle są wały drążone, w przedniej części z zewnątrz mają stożek do sadzania uchwytu a wewnątrz stożek do osadzania kła. Poszukaj byle jakiej DTRki powiedzmy od TUDa i nie zobaczysz niczego czego nie robi się obecnie. Wrzeciono od centrum obróbczego jest nie przelotowe raczej. Na dodatek ma tylko stożek wewnętrzy na oprawki ISO
To ciągle są wały drążone, w przedniej części z zewnątrz mają stożek do sadzania uchwytu a wewnątrz stożek do osadzania kła. Poszukaj byle jakiej DTRki powiedzmy od TUDa i nie zobaczysz niczego czego nie robi się obecnie. Wrzeciono od centrum obróbczego jest nie przelotowe raczej. Na dodatek ma tylko stożek wewnętrzy na oprawki ISO