Tokarka
: 06 lut 2013, 09:15
Mam Dylemat i nie bardzo wiem jak sobie z tym poradzić?
Zakupiony falownik to POWTRAN PI8000/8100 zamontowane wszystko co jest potrzebne w tokarce oczywiście wersja ekonomiczna ustawienia i tu zaczynają się schody.
krótki opis tego co podłączyłem i skonfigurowałem aczkolwiek nie wiem czy dobrze?
W załączniku orginał skrócony DTR wersja PL istota pracy do zaprogramoawnia
Wejścia DI1 , DI2 i DI3 na manipulator biegów DI1 do przodu DI2 do tyłu (revers), DI3 STOP zatrzymanie z hamowaniem AI1 podłączony rezystor jak w opisie schematu falownika VR 1K 2W sterownie napieciem 0-10 VDC JP3 zworki fabrycznie ustawione na 0-10 reszta wolna po za(((((( B1 i B2 ))))Rezystor hamujący wyjścia podłączone to wyjście 3 i 4 (Output signal 3, 4)
Na styk TC1 do TB1 awaria falownika lub termika pompki centralnego sterowania ze stykami pomocniczymi powiązanymi w obwód zamkniety do wyjścia funkcji sterowanie COM wejść DI1,DI2,DI3 jak się koledzy domyślają bez pracy smarowania brak możliwości uruchomienia napędu silnika!
Na wyjściu TA1 zezwolenie po podaniu napiecia na falownik po czsie sprawdzenia wyjście TA1 zmiana na NC zezwolenie na prace smarowania włącza pompkę centralnego smarowania do tego momętu jest wszystko zaprogramowane i jest OK z chwilą prób zaprogramowania HAMOWANIA na komendę STOP znikają wszystkie ustawienia podstawowych ruchów wczesniej wprowadzonych aktywna jest zaś cześć wyjść i one działają jak należy żadnych awarii ani błędów falownik nie pokazuje mimo to nie można uruchomić pracy opisanej w punktach załącznika od o36 do o46 i wcześniej w funkcjach F i A .
Nie wiem gdzie zrobiłem błąd programowania lub czego nie włączyłem jeszcze lub nie ustawiłem jeśli ktoś z kolegów ma taki falownik i bawił się już taką maszyną i ma zaprogramowane te opcje poprawnie proszę o pomoc w dalszym rozpracowaniu mego dylematu ja po 5 dniach walki poddałem się .
I dlatego piszę tego posta może ktoś będzie chciał pomóc w tym temacie.
Pozdrawiam i czekam.
www.cnc.info.pl/download.htm?id=17090&special=121
Zakupiony falownik to POWTRAN PI8000/8100 zamontowane wszystko co jest potrzebne w tokarce oczywiście wersja ekonomiczna ustawienia i tu zaczynają się schody.
krótki opis tego co podłączyłem i skonfigurowałem aczkolwiek nie wiem czy dobrze?
W załączniku orginał skrócony DTR wersja PL istota pracy do zaprogramoawnia
Wejścia DI1 , DI2 i DI3 na manipulator biegów DI1 do przodu DI2 do tyłu (revers), DI3 STOP zatrzymanie z hamowaniem AI1 podłączony rezystor jak w opisie schematu falownika VR 1K 2W sterownie napieciem 0-10 VDC JP3 zworki fabrycznie ustawione na 0-10 reszta wolna po za(((((( B1 i B2 ))))Rezystor hamujący wyjścia podłączone to wyjście 3 i 4 (Output signal 3, 4)
Na styk TC1 do TB1 awaria falownika lub termika pompki centralnego sterowania ze stykami pomocniczymi powiązanymi w obwód zamkniety do wyjścia funkcji sterowanie COM wejść DI1,DI2,DI3 jak się koledzy domyślają bez pracy smarowania brak możliwości uruchomienia napędu silnika!
Na wyjściu TA1 zezwolenie po podaniu napiecia na falownik po czsie sprawdzenia wyjście TA1 zmiana na NC zezwolenie na prace smarowania włącza pompkę centralnego smarowania do tego momętu jest wszystko zaprogramowane i jest OK z chwilą prób zaprogramowania HAMOWANIA na komendę STOP znikają wszystkie ustawienia podstawowych ruchów wczesniej wprowadzonych aktywna jest zaś cześć wyjść i one działają jak należy żadnych awarii ani błędów falownik nie pokazuje mimo to nie można uruchomić pracy opisanej w punktach załącznika od o36 do o46 i wcześniej w funkcjach F i A .
Nie wiem gdzie zrobiłem błąd programowania lub czego nie włączyłem jeszcze lub nie ustawiłem jeśli ktoś z kolegów ma taki falownik i bawił się już taką maszyną i ma zaprogramowane te opcje poprawnie proszę o pomoc w dalszym rozpracowaniu mego dylematu ja po 5 dniach walki poddałem się .
I dlatego piszę tego posta może ktoś będzie chciał pomóc w tym temacie.
Pozdrawiam i czekam.
www.cnc.info.pl/download.htm?id=17090&special=121