#14
Post
napisał: grzeg_orz » 28 wrz 2015, 16:13
Nie moge zedytowac posta wiec pisze w nowym.
Miałem chwile czasu i oto co udało mi sie sprawdzic
Przy włączonym THC:
- po wlaczeniu pauzy na końcu ciecia (0.5 s - 3 s), wejscie ciecia 3mm, wyjscie ciecia 3mm dalej tak samo zle - palnik sie nie podnosi (opis dalej)
- pauza na koncu ciecia (0,5s - 3s), wejscie ciecia 3mm, wyjscie ciecia 0mm - palnik sie podnosi - czyli tak jakby dobrze
Przy tym pierwszym ustawieniu (z wyjsciem 3mm) zauważyłem dziwną rzecz a mianowicie palnik po zakonczeniu ciecia (wyłaczeniu łuku) czekał zadany czas a po tym czasie silniczek od osi Z (nie wiem jak to opisac zebyscie zrozumieli o co mi chodzi) załączył sie tak jak normalnie podnosi Zetke tylko że miał całkiem inny dzwiek tak jakby bardziej buczał i w momencie kiedy on "buczał" w AXIS oś Z sie podnosiła a w rzeczywistosci sie nie podnosiła. I tak jest za kazdym razem kiedy jest właczone wyjscie po cieciu. Jesli wyjscie jest wyłaczone to po cieciu podnosi Z.
Ktoś rozkminia o co kaman?
Mam Jeszcze do tego dwa pytania
1. Jak to jest z cieciem blach ocynkowanych? Np 1,5 czy 2mm. Czy powinno sie coś zmieniac w THC?
2. W THC jest parametr SPEED można ustawic od 80 do 150. Czy te wartosci to Hertze? Czy np przy wartosci 120 oznacza to , ze THC 120 razy na sekunde bada napiecie?