Komputer pod systemy cad/cam


Autor tematu
nicco
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 3
Rejestracja: 27 sie 2014, 13:30
Lokalizacja: Rz

Komputer pod systemy cad/cam

#1

Post napisał: nicco » 19 wrz 2014, 02:03

Witam,

posiadam w tej chwili wolne środki które chcę przeznaczyć na zakup sprzętu komputerowego na którym chcę się szkolić w systemach cad/cam. Komputer służyłby też do codziennych celów, filmy, czasem jakaś bardziej wymagająca gra. Niestety nie mogę się oprzeć o jakiś konkretny zestaw, ponieważ to akurat zależy od dostępności części w zaprzyjaźnionej hurtowni (ceny też :wink: ). Chciałbym się zapytać na co trzeba głównie zwracać uwagę przy budowaniu takiego zestawu: grafika, pamięć ram, procesor, dysk ssd czy inne...
Proszę o użycie codziennego języka, nie znam się zbytnio na sprzęcie, zestawik będzie budowany przez gościa z tejże hurtowni.

Myślę że przy tych założeniach lepiej wybrać taki zestaw który w przyszłości może zostać bazą do dalszych ulepszeń.

Orientacyjne dostępne środki na samą jednostkę centralną to max 4000zł, przy czym przy tej kwocie przez pewien czas żyję na chlebie i wodzie.

Pozdrawiam.



Tagi:


oprawcafotografii
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 9
Posty: 6108
Rejestracja: 29 kwie 2009, 10:11
Lokalizacja: Kraków / Jaworzno / Kopanka

Re: Komputer pod systemy cad/cam

#2

Post napisał: oprawcafotografii » 19 wrz 2014, 12:16

Srodki zostaw w banku i ucz sie na tym komputerze z ktorego piszesz.

Chyba ze chcesz usprawiedliwienia zeby kupic sobie maszyne do gier
wtedy to zle forum ;)

q

Awatar użytkownika

Zienek
Lider FORUM (min. 2000)
Lider FORUM (min. 2000)
Posty w temacie: 4
Posty: 3730
Rejestracja: 13 gru 2008, 19:32
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

#3

Post napisał: Zienek » 19 wrz 2014, 12:43

Mnóstwo ludzi chcących zrobić nowy biznes myśli, że jak kupi nowy komputer to ich biznes wystrzeli.