Praca inżynierska z zakresu maszyn CNC


Autor tematu
mexyk
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 3
Rejestracja: 18 cze 2007, 19:09
Lokalizacja: Mysłowice

Praca inżynierska z zakresu maszyn CNC

#1

Post napisał: mexyk » 18 cze 2007, 19:24

Witam
Jestem studentem ŚWSZ im. gen Jerzego Ziętka w Katowicach. Zdecydowałem się na napisanie pracy inżynierskiej z zakresu maszyn CNC gdyż sam wcześniej byłem programistą maszyny sterowanej numerycznie (WATERJET - ploter tnący wodą pod ogromnym ciśnieniem) w związku z czym prosiłbym o kontakt z osobami mogącymi przesłać mi jakieś materiały z których mógłbym skorzystać przy pisaniu mej pracy, będę bardzo wdzięczny.
W pracy mojej również zawarta jest część tzw. praktyczna, w tym wypadku jest to opisanie i stworzenie prezentacji, w której opisane będzie jak wykonać jakiś element na różnych maszynach i w różnych programach. Załóżmy, że skupię się na góra czterech programach w mojej pracy, jakie proponujecie, do jakiej firmy w województwie śląskim ewentualnie podjechać (umówić się) by porozmawiać o tym programie i stworzyć baze print screenów, gdyż w początku części praktycznej mam wytłumaczyć np. jak narysować linie, koło bądź jakikolwiek element.
Z góry dziękuję osobom zainteresowanym moim postem oraz pomocą jaką otrzymam.
[email protected] - mój adres



Tagi:

Awatar użytkownika

easy2002
Moderator
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1998
Rejestracja: 27 lis 2004, 19:40
Lokalizacja: Gniew
Kontakt:

Re: Praca inżynierska z zakresu maszyn CNC

#2

Post napisał: easy2002 » 18 cze 2007, 21:27

mexyk pisze: w związku z czym prosiłbym o kontakt z osobami mogącymi przesłać mi jakieś materiały z których mógłbym skorzystać przy pisaniu mej pracy, będę bardzo wdzięczny.
Moim skromnym zdaniem tu na forum jest wszystko co potrzebujesz
Poczytaj :wink:

Easy2002 - proszę zmienić stopkę do maksymalnie 2 linii (regulamin).