AlibreCam cofnięcie licencji przez MecsoftCorporation
: 08 gru 2022, 13:43
Witam wszystkich.
Mam problem z licencją na program AlibreCam.
Chcę zapytać,
czy ktoś z Was też ma takie problemy?
Czy to jest normalne, i do zaakceptowania?
jak mogę rozwiązać ten problem?
Używam programu AlibreDesign i AlibreCam od 2012 roku.
Licencję kupiłem od MecsoftCorporation USA , za pośrednictwem polskiej firmy DataComp.
Z DataComp zawsze miałem i mam doskonały kontakt, doskonałe wsparcie techniczne, daleko wychodzące poza
zobowiązania wynikające z zakupionej OpiekiTechnicznej.
Z licencją na AlibreDesign za którą jest odpowiedzialny DataComp, nigdy, przenigdy nie miałem żadnych problemów.
Od dnia zakupu licencji wielokrotnie AlibreCam się blokował, i żądał podania nowej licencji.
Za każdym razem MecsoftCorporation, niechętnie dawało mi nowe kody licencji.
W roku 2021, AlibreCam po raz kolejny się zablokował, i ponownie zażądał nowych kodów licencji.
Minęło 18 miesięcy, a ja nie mogę korzystać z mojego AlibreCam, ponieważ MecsoftCorporation
odmawia mi przesłania nowych kodów.
MecsoftCorporation twierdzi że:
- mój AlibreCam jest starszy niż 10 lat, i już nie mogę dostać licencji.
( to nieprawda, nie minęło 10 lat od zakupu licencji)
- podobno zmieniłem środowisko programu.
( to nieprawda, mam od 2010 roku ten sam komputer, ten sam system operacyjny z tą samą licencją)
Oczywiście, ta odpowiedź MecsoftCorporation, to kpina ze mnie, traktują mnie nie poważnie.
Nie ma w dokumencie zakupu zapisu, że kupuję licencję tyko na 10 lat.
Nie ma też w dokumencie zkupu zapisu, że nie mogę używać oprogramowania AlibreCAm na dowolnym komputerze,
który ja uważam za właściwy.
Działanie MecsoftCorporation, wobec mnie, to nieuczciwe.
To oszustwo, zabrano mi prawo do korzystania z własności którą nabyłem i za nią zapłaciłem.
Proszę, podpowiedzcie mi, czy zdarza się że MOŻNA COFNĄĆ ZAKUPIONĄ LICENCJĘ NA PROGRAM KOMPUTEROWY.
Obecnie MecsoftCorporation nie odpowiada na moją korespondencję.
Pozdrawiam wszystkich,
z góry dziękuję za pomoc.
Mam problem z licencją na program AlibreCam.
Chcę zapytać,
czy ktoś z Was też ma takie problemy?
Czy to jest normalne, i do zaakceptowania?
jak mogę rozwiązać ten problem?
Używam programu AlibreDesign i AlibreCam od 2012 roku.
Licencję kupiłem od MecsoftCorporation USA , za pośrednictwem polskiej firmy DataComp.
Z DataComp zawsze miałem i mam doskonały kontakt, doskonałe wsparcie techniczne, daleko wychodzące poza
zobowiązania wynikające z zakupionej OpiekiTechnicznej.
Z licencją na AlibreDesign za którą jest odpowiedzialny DataComp, nigdy, przenigdy nie miałem żadnych problemów.
Od dnia zakupu licencji wielokrotnie AlibreCam się blokował, i żądał podania nowej licencji.
Za każdym razem MecsoftCorporation, niechętnie dawało mi nowe kody licencji.
W roku 2021, AlibreCam po raz kolejny się zablokował, i ponownie zażądał nowych kodów licencji.
Minęło 18 miesięcy, a ja nie mogę korzystać z mojego AlibreCam, ponieważ MecsoftCorporation
odmawia mi przesłania nowych kodów.
MecsoftCorporation twierdzi że:
- mój AlibreCam jest starszy niż 10 lat, i już nie mogę dostać licencji.
( to nieprawda, nie minęło 10 lat od zakupu licencji)
- podobno zmieniłem środowisko programu.
( to nieprawda, mam od 2010 roku ten sam komputer, ten sam system operacyjny z tą samą licencją)
Oczywiście, ta odpowiedź MecsoftCorporation, to kpina ze mnie, traktują mnie nie poważnie.
Nie ma w dokumencie zakupu zapisu, że kupuję licencję tyko na 10 lat.
Nie ma też w dokumencie zkupu zapisu, że nie mogę używać oprogramowania AlibreCAm na dowolnym komputerze,
który ja uważam za właściwy.
Działanie MecsoftCorporation, wobec mnie, to nieuczciwe.
To oszustwo, zabrano mi prawo do korzystania z własności którą nabyłem i za nią zapłaciłem.
Proszę, podpowiedzcie mi, czy zdarza się że MOŻNA COFNĄĆ ZAKUPIONĄ LICENCJĘ NA PROGRAM KOMPUTEROWY.
Obecnie MecsoftCorporation nie odpowiada na moją korespondencję.
Pozdrawiam wszystkich,
z góry dziękuję za pomoc.