Strona 1 z 1

uniezaleznienie osi

: 22 paź 2007, 21:37
autor: harus
Witam ostatnio stanąłem przed problemem jak uniezależnić osie od siebie np mając 3 osie x y a chciałbym aby osie x i y były interpolowane liniowo (g1) natomiast os a była niezależna od nich ( tzn zaczynała i kończyła ruch od wektora do wektora) lecz była niezależna od osi xy

przykładowy kod :

g1x10y11A1
g1x11y13A1.25


a chciałbym otrzymać coś co działa na wzór tego kodu IDEOWEGO :

g1x10y11g1A1
g1x11y13g1A1.25


jak coś takiego zrobić np w machu

Dzięki za odpowiedz pozdrawiam Arek

: 23 paź 2007, 12:00
autor: vector11
a wrzucić A do następnego wiersza w kodzie ?
Mach czyta wierszami...

: 24 paź 2007, 20:45
autor: harus
Witam dzięki za zainteresowanie ale nie dokładnie o to mi chodziło już wszystko tłumacze:
gdy linijka w mach wygląda tak:g1x10y11a0.25to przy wykonywaniu następnej linijki maszyna mi zwalnia i wykonuje obrót osią A a mi chodzi o to żeby wszystko odbywało sie bez tego zwolnienia ( wycinam gorącym drutem i przy każdym takim zwolnieniu w materiale pojawiają sie wypalenia ) chodzi mi o to ażeby wszystko odbywało sie płynnie bez zwolnień przy przechodzeniu na następny wektor, jaki kod za to odpowiada?

: 24 paź 2007, 20:58
autor: vector11
constans velocity

: 24 paź 2007, 22:34
autor: harus
w tym problem ze jest włączone constant velocity