uniezaleznienie osi
: 22 paź 2007, 21:37
Witam ostatnio stanąłem przed problemem jak uniezależnić osie od siebie np mając 3 osie x y a chciałbym aby osie x i y były interpolowane liniowo (g1) natomiast os a była niezależna od nich ( tzn zaczynała i kończyła ruch od wektora do wektora) lecz była niezależna od osi xy
przykładowy kod :
g1x10y11A1
g1x11y13A1.25
a chciałbym otrzymać coś co działa na wzór tego kodu IDEOWEGO :
g1x10y11g1A1
g1x11y13g1A1.25
jak coś takiego zrobić np w machu
Dzięki za odpowiedz pozdrawiam Arek
przykładowy kod :
g1x10y11A1
g1x11y13A1.25
a chciałbym otrzymać coś co działa na wzór tego kodu IDEOWEGO :
g1x10y11g1A1
g1x11y13g1A1.25
jak coś takiego zrobić np w machu
Dzięki za odpowiedz pozdrawiam Arek