Strona 1 z 1

Badanie ruchu

: 08 mar 2016, 09:01
autor: sonicblack
Witam,
pojawił mi się kolejny problem tym razem z badaniem ruchu otóż chciałbym uzyskać prędkość obrotową 1900 na min. elementu w czasie 1 minuty.
Co da mi pogląd jak zachowuje się mój mechanizm w realu oczywiście na fotkach tylko wstępne elementy. Zauważyłem że obroty po wprowadzeniu odpowiedniej wartości nie są adekwatne do tego co zostało ustawione. Chciałbym aby element wykonał 31 obr/sek czyli 1900 obr/min. natomiast mogę policzyć że wykonuje około 10. Dodatkowo podczas zapisu do avi czas pracy nie wynosi 1 min chociaż jest ustawiony na 60 sek. Pytanie gdzie popełniam błąd być może klatki na sekundę mają znaczenie. Proszę o małą podpowiedź. Fotki poniżej

Obrazek

Obrazek

: 08 mar 2016, 19:12
autor: bildder
Ok, ale ja na screenie widzę, że wybrałeś animację - więc nie rozumiem, co chcesz zaobserwować? Jeżeli ustawisz 50000RPM to przecież tego nie zobaczysz... Animacja służy, żeby pokazać jak się coś przesuwa, obraca, można pokazać rozstrzelenie itp.

Kolejna opcja do badanie ruchu, gdzie można zdefiniować kontakty i badać wzajemne zależności. A żeby coś na poważnie obliczyć i pokazać np. przyspieszenia kątowe trzeba wybrać badanie Motion (pakiet Premium). Dopiero tam można zobaczyć co się stanie pod wpływem obrotu, jaki wpływ np. ma masa.

Badanie ruchu

: 08 mar 2016, 21:48
autor: sonicblack
Witam,
tak nie do końca dlatego że zadając ruch obrotowy nawet w symulacji będę wiedział o ile przesunie mi się element końcowy powiązany z tym pierwszym. Trochę kombinacji i udało mi się osiągnąć zamierzony cel. Także dziękuję za spojrzenie na mój temat pozdrawiam.

: 08 mar 2016, 21:55
autor: bildder
OK, z obrazków wszystkiego nie dostrzegę. Skoro działa to super. Ja dodam tylko,że wiele osób włącza play zamiast przycisku kalkulacji i to jest błędem.
Czasem to kwestia ustawienia dokładności obliczeń.