Projektowanie form wtryskowych.


Autor tematu
meries1000
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 1
Posty: 5
Rejestracja: 04 mar 2015, 21:02
Lokalizacja: Rzeszów

Projektowanie form wtryskowych.

#1

Post napisał: meries1000 » 07 kwie 2015, 22:10

Witam.

Jestem studentem politechniki. Posiadam również doświadczenie przy produkcji form wtryskowych także solidne podstawy już mam. Szukam osoby która zechciała by mi udzielić korepetycji (online lub jeżeli jest z Rzeszowa to osobiście) jak wygląda schemat projektowania formy wtryskowej w SW albo CATII. Obecnie potrafię wykonać projekt formy w Invenotrze ale chciałbym również swoją wiedzę poszerzyć i podszkolić się w innych programach.
Proszę o kontakt na PW.



Tagi:


STELMI
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Specjalista poziom 2 (min. 300)
Posty w temacie: 1
Posty: 551
Rejestracja: 23 mar 2008, 11:30
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Re: Projektowanie form wtryskowych.

#2

Post napisał: STELMI » 08 kwie 2015, 07:09

meries1000 pisze:Witam.

Jestem studentem politechniki. Posiadam również doświadczenie przy produkcji form wtryskowych także solidne podstawy już mam. Szukam osoby która zechciała by mi udzielić korepetycji (online lub jeżeli jest z Rzeszowa to osobiście) jak wygląda schemat projektowania formy wtryskowej w SW albo CATII. Obecnie potrafię wykonać projekt formy w Invenotrze ale chciałbym również swoją wiedzę poszerzyć i podszkolić się w innych programach.
Proszę o kontakt na PW.
co byś chciał wiedzieć ?

Awatar użytkownika

bildder
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 1
Posty: 1125
Rejestracja: 03 sie 2007, 08:32
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

#3

Post napisał: bildder » 08 kwie 2015, 08:43

Akurat schemat w każdym programie 3D CAD jest identyczny, więc znając tok postępowania narzędzie można wykonać w dowolnym programie.