Strona 1 z 1

Przenikanie czesci podczas analizy ruchu.

: 01 gru 2014, 20:28
autor: Borek91
Witam!

Wykonuje analizę ruchu to znaczy kontener spada na podłoże pod wpływem grawitacji. dodałem parę kontaktową miedzy podłogą a kontenerem, niestety kontener "przebija podłogę". po dodaniu kilka razy tej samej pary kontaktowej kontener nie przebija podłoża lecz siłą kontaktowa sie zmniejsza. myślę ze kontener nie powinien przenikać tylko najwyzej odbić się od podłoża. Proszę o pomoc
Załączyłem również zdjęcie

: 02 gru 2014, 09:27
autor: bildder
To może ustaw w opcjach większą dokładność obliczeń dla Motion. Z takiego załącznika to strasznie dużo można wywnioskować...:(

: 02 gru 2014, 15:30
autor: Borek91
Zrobiłem prostą animacje- kulkę spadającą na podłoże. dodałem pary kontaktowe i nadal kulka przelatuje przez podłogę. ustawienia dokładności nic nie zmieniły tylko pokazały błąd obliczeń .

[ Dodano: 2014-12-02, 15:42 ]
"To może ustaw w opcjach większą dokładność obliczeń dla Motion"

jestem początkujący więc takie podpowiedzi mi wiele nie mówią , proszę o jakieś dokładniejsze wskazówki tzn gdzie to się ustawia itp

: 02 gru 2014, 17:37
autor: bildder
A ok,

Może chodzi o to, że trzeba wybrać ruch podstawowy a nie animację. Animacja nie uwzględnia kontaktów itp.
Poza tym wybiera się później obliczaj a nie play (program musi przekalkulować).

: 02 gru 2014, 22:16
autor: Borek91
tak, ale chce obliczyć potem siłę kontaktową miedzy kontenerem a podłożem jak spadnie ( utworzyć wykres siła kontaktowa)

[ Dodano: 2014-12-03, 13:18 ]
Mam wersje 2014. byłem u kolegi on ma wersje 2013 i robiąc podobna animacje elementy nie przenikają przez siebie . nawet jest delikatne odbicie, masa materiał nie ma wpływu na to.
bildder czy możne wiesz jak zapisać wersje 2014 do wersji 2013 ???

Z góry dziękuje za pomoc

[ Dodano: 2014-12-03, 15:54 ]
Pomoże ktoś??