Przenikanie czesci podczas analizy ruchu.


Autor tematu
Borek91
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 7
Rejestracja: 20 lis 2014, 14:03
Lokalizacja: Warszawa

Przenikanie czesci podczas analizy ruchu.

#1

Post napisał: Borek91 » 01 gru 2014, 20:28

Witam!

Wykonuje analizę ruchu to znaczy kontener spada na podłoże pod wpływem grawitacji. dodałem parę kontaktową miedzy podłogą a kontenerem, niestety kontener "przebija podłogę". po dodaniu kilka razy tej samej pary kontaktowej kontener nie przebija podłoża lecz siłą kontaktowa sie zmniejsza. myślę ze kontener nie powinien przenikać tylko najwyzej odbić się od podłoża. Proszę o pomoc
Załączyłem również zdjęcie
Załączniki
Bez tytułu.png
kontener przenika przez podłoge



Tagi:

Awatar użytkownika

bildder
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1125
Rejestracja: 03 sie 2007, 08:32
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

#2

Post napisał: bildder » 02 gru 2014, 09:27

To może ustaw w opcjach większą dokładność obliczeń dla Motion. Z takiego załącznika to strasznie dużo można wywnioskować...:(
Paweł Kęska
CSWE | CSWI | CSWP
-----------------------
solid-szkolenia.pl
solid-blog.pl
solid-podreczniki.pl
-----------------------


Autor tematu
Borek91
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 7
Rejestracja: 20 lis 2014, 14:03
Lokalizacja: Warszawa

#3

Post napisał: Borek91 » 02 gru 2014, 15:30

Zrobiłem prostą animacje- kulkę spadającą na podłoże. dodałem pary kontaktowe i nadal kulka przelatuje przez podłogę. ustawienia dokładności nic nie zmieniły tylko pokazały błąd obliczeń .

[ Dodano: 2014-12-02, 15:42 ]
"To może ustaw w opcjach większą dokładność obliczeń dla Motion"

jestem początkujący więc takie podpowiedzi mi wiele nie mówią , proszę o jakieś dokładniejsze wskazówki tzn gdzie to się ustawia itp

Awatar użytkownika

bildder
ELITA FORUM (min. 1000)
ELITA FORUM (min. 1000)
Posty w temacie: 2
Posty: 1125
Rejestracja: 03 sie 2007, 08:32
Lokalizacja: W-wa
Kontakt:

#4

Post napisał: bildder » 02 gru 2014, 17:37

A ok,

Może chodzi o to, że trzeba wybrać ruch podstawowy a nie animację. Animacja nie uwzględnia kontaktów itp.
Poza tym wybiera się później obliczaj a nie play (program musi przekalkulować).
Paweł Kęska
CSWE | CSWI | CSWP
-----------------------
solid-szkolenia.pl
solid-blog.pl
solid-podreczniki.pl
-----------------------


Autor tematu
Borek91
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Nowy użytkownik, używaj wyszukiwarki
Posty w temacie: 3
Posty: 7
Rejestracja: 20 lis 2014, 14:03
Lokalizacja: Warszawa

#5

Post napisał: Borek91 » 02 gru 2014, 22:16

tak, ale chce obliczyć potem siłę kontaktową miedzy kontenerem a podłożem jak spadnie ( utworzyć wykres siła kontaktowa)

[ Dodano: 2014-12-03, 13:18 ]
Mam wersje 2014. byłem u kolegi on ma wersje 2013 i robiąc podobna animacje elementy nie przenikają przez siebie . nawet jest delikatne odbicie, masa materiał nie ma wpływu na to.
bildder czy możne wiesz jak zapisać wersje 2014 do wersji 2013 ???

Z góry dziękuje za pomoc

[ Dodano: 2014-12-03, 15:54 ]
Pomoże ktoś??

ODPOWIEDZ Poprzedni tematNastępny temat

Wróć do „Solidworks”